نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگداشت و معرفی مفاخر و شخصیت های بزرگ و اثرگذار موجب حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۴۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ، در مراسم نکوداشت خوشنویس فقید استاد «فتحعلی واشقانی فراهانی» گفت: زادگاه استاد واشقانی فراهانی سرآمد خوشنویس ایران، روستای واشقان از توابع فراهان است.
وی ادامه داد: این استاد بزرگ در طول عمر خود هزاران شاگرد تربیت کرد که اکنون در سراسر استان مرکزی و تهران و برخی استان های هم جوار کلاس های آموزش خوشنویسی دایر کردند.
نماینده تفرش، آشتیان و فراهان بیان کرد: معرفی هنرمندان و نخبگان به جامعه از اهمیت والایی برخوردار است و برگزاری مراسم نکوداشت این استاد بزرگ خوشنویسی، فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیل‌های فرهنگی شهرستان فراهان است.
حسینی خاطرنشان کرد: بزرگداشت مفاخراستان دارای آثار و برکات مطلوبی است و مسئولان امر باید در این زمینه برنامه ریزی کنند؛ بزرگداشت و معرفی مفاخر و شخصیت های بزرگ و اثرگذار موجب حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی می شود.

ارسال نظرات