خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 23 آبان ماه شهروندان 370 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۵۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

برقراری 370 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 23 آبان ماه، چهار عملیات اطفای حریق و پنج5 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 23 آبان ماه شهروندان 370 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت:، 10 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 81 تماس اشتباه و متاسفانه 270 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتش سوزی شامل دو مورد حریق مغازه در میرزاده عشقی و حصار علی آباد، حریق خودرو در شهرک امیرکبیر و حریق ضایعات در خضر بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در دیزج، دو مورد مهار حیوانات در جاده مزدقینه و دانشگاه بوعلی و دو مورد رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی و ایستگاه 12 توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات