خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: کار فرهنگی بدون تاثیر نیست و البته درستی و پاک بودن برنامه های راهبردی فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد و با آسیب شناسی های کارشناسی شفافیت و جاذبه ایجاد شود تا بتواند افراد را در مسیر درست هدایت کند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۵۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: کار فرهنگی خوب تسخیر قلب ها و ذهن ها است.
سرهنگ پاسدار طاهر خانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: کار فرهنگی هرچقدر خلوص و نیت پاک در آن لحاط شود تاثیر گزاری آن بیشتر است و می تواند قلب و اذهان را تسخیر کند .
وی در ادامه افزود: کار فرهنگی بدون تاثیر نیست و البته درستی و پاک بودن برنامه های راهبردی فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد و با آسیب شناسی های کارشناسی شفافیت و جاذبه ایجاد شود تا بتواند افراد را در مسیر درست هدایت کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین مولفه فرهنگی و قدرت نرم بوده که توانسته تاثیر گزاری شایسته ای در بین ملت ها داشته باشد هرچقدر پاکی نیت داشته باشیم تاثیر گزاری کار فرهنگی بیشتر خواهد شد.
طاهرخانی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از رسانه ها و مردم استقبال کننده گفت: رسانه ها به عنوان یاور بزرگ فرهنگ و کار ارزشی قابل تقدیر و ستایش هستند.
1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها