خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای ما درسوریه داوطلبانه به سوریه رفته اند. اخیرا با توجه به مذاکرات منطقه از ایران یگانهایی بعنوان حافظ صلح در سوریه سازماندهی شدند که ماموریت حفظ صلح و امنیت را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۶۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی خبری در جمع رسانه های استان قزوین که در حاشیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد بیان‌کرد: اعتراف دشمنان به ضعفهای خود و ناکارامدی این حربه های تحریمی به عنوان اخرین ابزاری است که استفاده می کنند و هر تهدید که از ابتدای انقلاب نسبت به ما اعمال کردند و جنگ و شبیخون های جنگی، تهدیدات سیاسی در جامعه را همچنان در موقعیتهای مناسب عملی میکنند اما تهدیدات نظامی را انجام‌ نمیدهند چون می دانند که نتیجه نخواهد داد.
وی گفت: آنچه که تجربه چهل ساله مردم ماست مقاومت و ایستادگی است و رسالت شهید پیام رسانی به جامعه و مومنین است که این پیام از هیچ تهدیدی نترسید و هیچ خوفی به دل راه ندهید و با ایستادگی و مقاومت دشمن شکست خورده و شاهد شکست استکبار در منطقه بوده ایم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تهدیدات اقتصادی نیز با قناعت و بصیرت مردم به پایان می رسد و نوید این امر داده شده است.
سردار جعفری عنوان کرد: نیروهای ما درسوریه داوطلبانه به سوریه رفته اند. اخیرا با توجه به مذاکرات منطقه از ایران یگانهایی بعنوان حافظ صلح در سوریه سازماندهی شدند که ماموریت حفظ صلح و امنیت را انجام دهند.
وی گفت: حرکتهای بسیج و سپاه در منطقه مورد ناراحتی دشمنان است و همین بیداری و مقاومت که جمهوری اسلامی در یمن و سوریه و عراق انجام داده موجب ناراحتی آنها شده و بسیاری از پاسخ های ما به برنامه های آنها غیررسانه ای و غیرعلنی و چراغ خاموش بوده و برای آنها دردناک است و اقدامات ما قابل شرح و بیان در رسانه نیست.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تعیین تکلیف مرزبانان که در دست تروریستها اسیر می باشند اضافه کرد: شش نفر از این مرزبانان آزاد شده اند و تعدادی که اسیر هستند در پی معامله زندانی های خود با اسرای ایرانی هستند با توجه به اینکه از طریق دولت پاکستان امید زیادی به آزادی انهاست و قائدتا ایران زیربار این شرط نمی رود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها