خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسجد محوری و محله محوری با مشارکت مردم اولویت برنامه های بسیج و سپاه در راستای طرح اعتلای بسیج است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۸۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در دیدار با امام جمعه شهرستان آرادان که در دفتر وی برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه امام جمعه مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان است اظهار کرد: با توجه به حکومت اسلامی ‌جایگاه ولایت در آن، امام جمعه جایگاه امامت دارد به نمایندگی از ولی فقیه و ما اعتقاد داریم و تشکر و خداقوت به شما می گوییم که کمک و همراه بسیج و برنامه های فرهنگی هستید.
وی با اشاره به شرایط جنگ نرم و سیاسی و اقتصادی گفت: تلاش ما این است که بین نیروهای همراستا و همفکر در شهرها هم افزایی ایجاد شود که برکات زیادی دارد و محور هم افزایی هم ائمه جمعه هستند و سپاه، بسیج بازوی قوی در این حرکت هستند.
فرمانده سپاه استان بیان کرد: در حوزه برنامه های سپاه بسیج احیای مساجد که نقش و کارکرد خود را مانند صدر اسلام داشته باشند اولویت اول است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در کمک به حل مشکلات محله و شهر اظهار کرد: این کار سبب می شود حس مالکیتی مردم نسبت به انقلاب و نظام پیدا کنند مانند دوران دفاع مقدس و هزینه بدهند.
دامغانی با بیان اینکه امروز آنچه دنبال می شود امورات محله محور و بلوک بندی شهرها و محلات و شکل گیری قرارگاه که ذیل مسجد کار کنند می باشد گفت: باید رسالت خود را با محوریت ائمه جمعه و جماعات در جامعه انجام دهیم.
وی با اشاره به گردهمایی فرماندهان نواحی استان هر ۱۵ روز یکبار عنوان کرد: این جلسات با فرماندهان نواحی به میزبانی یک ناحیه برگزار می شود که مشکلات بررسی شود و با ائمه جمعه دیدار می شود و تبادل نظرات و تجربیات می شود.
در این دیدار فرمانده سپاه استان سمنان،فرماندهان نواحی را معرفی کرد و از نظرات امام جمعه آرادان استفاده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها