رئیس کل دادگستری لرستان گفت: با تحکیم بنیه‌های اعتقادی و مذهبی جوانان می‌توان به آنها انگیزه بخشی کرد تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیگانگان مقاوم باشند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر بدری در اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه و سازمان‌های تابع مرحله استانی که در سالن جلسات اداره کل دادگستری برگزار شد، گفت: این گونه برنامه‌ها باید گسترش پیدا کند چرا که امروزه باید آموزش تعالیم دینی به جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم آموزش معنویات به نسل‌های جدید انقلاب، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان امروزی بیشتر از جوانان نسل‌های گذشته در معرض انواع خطرات هستند و اگر در سنین کم به فرزندانمان تعالیم و آموزه‌های دینی را آموزش دهیم در مراحل جوانی با ایمانی استوار با مشکلات و خطرات پیش رو مقابله می‌کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه از جمله خطرات و معضلاتی که جوان امروزی با آن روبرو است، فضای مجازی می‌باشد، گفت: با تحکیم بنیه‌های اعتقادی و مذهبی جوانان می‌توان به آنها انگیزه بخشی کرد تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیگانگان مقاوم باشند.

وی با اشاره به اینکه اصل مسائل اعتقادی و دینی در مفاهیم آن است، عنوان کرد: تعلیم مفاهیم دینی و اعتقادی به مراتب از ظواهر آن مهمتر و اولویت‌دارتر است زیرا کسانی که به ظواهر می‌پردازند و تنها به آن اهمیت می‌دهند افرادی مانند وهابی‌ها و داعشی‌ها می‌شوند.

بدری در ادامه خطاب به معاونت فرهنگی دادگستری لرستان گفت: این معاونت باید تلاش کند که مفاهیم قرآنی را در روح و جان جوانان و بخصوص فرزندان و خانواده‌های کارکنان دادگستری استان و سازمان‌های تابع نهادینه کند تا خطرهای پیش روی خاواده‌های دادگستری که به سبب شغل سختی که انتخاب کرده‌اند برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: از کارهای معاونت فرهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع است تا کارمندان و خانواده‌های آنها از فضا و محیط کار فاصله گرفته و تلطیف روحیه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات