خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: این همایش با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز برگزار شده و بهترین شیوه‌ای که آیات و روایات سنت پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) و هم سیره علما و بزرگان ماست شیوه عملی است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۹۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

شیوه عملی بهترین شیوه‌ دعوت به نماز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در اجلاس نماز شهرستان نهاوند که در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به آیه ۳۳ سوره طه اظهار داشت: آخرین وصایای پیامبران و ائمه(ع)، تاکید بر نماز خواندن اول وقت است .

وی افزود: این همایش با موضوع شیوه‌های دعوت به نماز برگزار شده و بهترین شیوه‌ای که آیات و روایات سنت پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) و هم سیره علما و بزرگان ماست شیوه عملی است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: اگر پدر و مادر و مربی در جامعه، دلشان به حال نسل جوان می‌سوزد جوانی که سرگرم فضای مجازی است و اگر به فریاد این نسل نرسند، معلوم نیست سر از کجا در می‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پررنگ نماز در زندگی‌های روزمره گفت: پدر و مادر در منزل، مربیان و آموزگاران در مدارس، رئیس و کسانی که به آنها مراجعه می کنند در جامعه، همه به نماز اول وقت اهمیت بدهیم، خود به خود نسل نوجوان و جوان جامعه توجهشان به نماز جلب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات