خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نهاوند:

فعالیت 500 یاور نماز در نهاوند/ نماز جامعه را اصلاح می‌کند

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نهاوند گفت: 500 یاور نماز به صورت افتخاری در شهرستان نهاوند به تبلیغ نماز در بین مردم و دانش‌آموزان می‌پردازند و نماز را به آنها آموزش می‌دهند و آنها را ترغیب به نماز می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۰۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

فعالیت 500 یاور نماز در نهاوند/ نماز جامعه را اصلاح می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام محسن هنرور در اجلاس نماز شهرستان نهاوند اظهار داشت: مهمترین وظیفه ستاد اقامه نماز شهرستان در سال 97 این بوده که بر روی مباحث آموزشی تمرکز کند و با برگزاری گفتمان‌های دینی و نماز دانش‌آموزان را با اهمیت نماز و نمازخوانی آشنا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نماز افزود: نماز باید در بین دانش‌آموزان نوجوان و جوان آموزش داده شده و اهمیت‌های آن را به آنها گوشزد کرد تا آنها به تبلیغ نماز بپردازند و به همین دلیل ستاد اقامه نماز با همکاری آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با برگزاری گفتمان‌های دینی و مباحث آموزشی در این خصوص به تبلیغ نماز پرداخته است.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نهاوند تصریح کرد: 500 یاور نماز به صورت افتخاری در شهرستان نهاوند به تبلیغ نماز در بین مردم و دانش‌آموزان می‌پردازند و نماز را به آنها آموزش می‌دهند و آنها را ترغیب به نماز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز، طرح «نیک» مخصوص مربیان مهد کودک که آموزش‌های لازم در خصوص نماز و اهمیت آن را به کودکان تعلیم می‌دهند، طرح «مبین» ویژه دختران سوم ابتدایی که با این طرح مروج نماز هستند، این طرح‌ها را در طول سال داشته‌ایم.

هنرور ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاس این است که نماز در بین جامعه رواج و تعمیق پیدا کند و البته این یک همیاری و همراهی عمومی را می‌طلبد تا بتوانیم هرچه بهتر این فرهنگ را به کل جامعه اشاعه بدهیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: نماز جامعه را اصلاح می‌کند و انسان را از فحشا و منکر باز می‌دارد و باید سرلوحه حکومت صالحان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار