خبرهای داغ:
سردار معروفی در یادواره شهدای کوی اوزینه :

شهدا یکی از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما هستند/ یادواره های شهدا مراسم فتوحات انقلاب است

سردار معروفی گفت:شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب محمدی(ص)گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۱۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

شهدا یکی از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما هستند/ یادواره های شهدا مراسم فتوحات انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در یاواره 43شهید کوی اوزینه شهرستان گرگان ضمن عرض خیر مقدم به خانواده معزز شهدا و آزادگان حاضر در مراسم گفت:قطعا هر امت و طایفه ای را با عقبه ی آن می شناسند و عقبه ی این کوی با حضور 300 رزمنده وو 27 جانباز و تقدیم 43 شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب و اسلام بسیار درخشان است.

وی افزود: در جمع این 43 شهید ، 5تن از شهدای خانواده ی حسینی نیز حضور دارند که از جان خود گذشتند و این خانواده ی عزیز الگوی بسیار بزرگی برای ما هستند.

معروفی حضور در جمع مردم این منطقه و خادمی شهدا را مایه ی افتخار خود دانست و تصریح کرد: شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب محمدی(ص)گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر جان و آبرو داشتند که از جان خود تحت ولایت امام و سرسفره ی ائمه تقدیم کردند و وجه الله شدند.

 وی با اشاره به اینکه همه ی ما به دنبال قربت الی الله هستیم یادآور شد: شهدا محور وحدت هستند همان هایی که همچون سید و سالار شهیدان از سر و جان خود گذشتند و کربلای دیگر را رقم زدند.

معروفی یکی از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما را شهدای عزیز معرفی کرد و متذکر شد :نباید مراسمات و یادواره های شهدا تبدیل به مراسمات ختم شود بلکه مراسمات شهدا را باید مراسم فتوحات انقلاب دانست.

فرمانده  سپاه نینوا گلستان  گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس از حلال خود گذشتند تا جامعه ی ما امروز از حرامات چشم پوشی کنند و فردای قیامت مدیون نباشند.

وی با بیان اینکه همیشه مردم ما با پیروی از امام و ولی خود در قسمت های مختلف سربلند بوده اند افزود: مردم ما به زیبایی رسالت خود را در آن روزها انجام دادند و تقدیم این 43 شهید اثبات این ادعای ما است.

معروفی با بیان اینکه نخبگان نباید از توده ی مردم عقب بمانند اما متاسفانه نخبگان همیشه عقب بوده اند تصریح کرد: در جنگ احزاب سال 88 که آبروی ملت و نظام به پرتگاه رفت باز هم این مردم بودند که با قیام خود در 9 دی حماسه ای دیگر را خلق کردند و به جهانیان و نخبگان فهماندند که دیگر نمی گزاریم سر حسین بن علی (ع) به روی نی برود.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان تصریح کرد:  ما در انقلاب اسلامی بن بستی نداریم و در زمان جنگ نا برابر 8 ساله که در برابر دنیا نه فقط یک کشور ایستادیم با دست خالی و حتی بدون داشتن سیم خاردار و مهمات و ادوات جنگی ثابت کردیم در روحیه ی جهادی و مدیریت جهادی بن بستی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها