خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی در همایش فرماندهان پایگاه ها و نواحی استان، هفته بسیج را بهترین گفتمان سازی انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۷۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود:  گفتمان انقلاب باید به یک مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود آن هم در شرایطی که دشمن با ابزارهای رسانه تلاش دارند با سم پاشی موجب تزلزل در مردم و حرکت انقلاب شوند.

وی با اشاره به خطبه ای از نهج البلاغه، اظهارداشت: امام علی ع در این خطبه الزامات پیروزی در شرایط سخت نبرد و جنگ را ترسیم کرده است که می فرماید اگر کوه ها هم در این شرایط متزلزل شوند انسان نباید متزلزل شود و بایستد نکته ای که درست شرایط امروز جامعه ماست که باید محکم در برابر دشمن بایستیم.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: شرط دیگری که امام علی ع در این خطبه به آن تاکید می کنند عقب نشینی نکردن از خط فکری و عبادی و مرعوب نشدن به عده و عده دشمن است که امروز دشمن تلاش دارد در فضای مجازی با برخی تاکتیک ها مردم را نسیت به اعتفادت بی اهمیت کند تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی در ادامه با تاکید به اینکه راه پیشرفت کشور بن بست ندارد ولی پیچ و خم و مشکلات فراوانی دارد، یادآور شد: باید برای رسیدن به اهداف انقلاب و پیشرفت کشورمان تلاش کرد و با خودباوری و عزم و ایستادگی حرکت و موانع را برطرف کرد.

هفته بسیج بهترین فرصت برای گفتمان سازی انقلاب است

حجت الاسلام کاملی فر شناخت حوزه و عرضه تهاجم دشمن را برای رسیدن به اهداف مهم عنوان و بیان کرد: حضرت علی ع در خطبه ای که اشاره شد توجه به اتاق فکر دشمن را یادآور شده و سفارش کرده اند باید به آن توجه کنیم تا بتوانیم موفق باشیم که باور و اعتماد به راه پیروزی به همراه خواهد داشت همچنانکه خداوند وعده آن را داده است.

وی یادآور شد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دشمن برای مقابله با انقلاب به تحریم رسیده است و همه راه های دیگر را مسدود می بیند بنابراین آنچه در این موقعیت مهم و حیاتی است استفاده از ظرفیت هایی است که داریم تا پیام اقتدار خود را به دشمن بدهیم و در کنار مشکلات باید دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و به جامعه امیدواری بخشیم.

ارسال نظرات