نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: عموم دستگاه های خدمات رسان باید تلاش کنند خدمت به جامعه محرومان را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۸۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بهزیستی ایلام، اظهار کرد :بنا به گفته امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری قشر محروم و فرودست جامعه در طول سال های قبل و پس از انقلاب همواره پشتیبان و وفادار به نظام بوده و در سایه همین حمایت نیز این کشور توانسته به این درجه از پیشرفت و اقتدار برسد.

وی، تصریح کرد: هرچه این حمایت مردمی از نظام افزایش یابد، پایه های انقلاب مستحکم تر و دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در کنار حمایت های مردمی از نظام مدیران اجرایی نیز وظیفه دارند شب و روز برای رفع نیازهای مردم بویژه اقشار کم درآمد و محروم تلاش کنند چراکه در سایه همین تلاش ها و خدمات رسان سطح رضایت مندی مردم از مسئولان افزایش یافته و در مواقع حساس کنار کارگزاران خواهند بود.

حجت الاسلام کریمی تبار، یکی از ارگان هایی که با اقشار مختلف و بویژه محروم جامعه سر و کار دارد را سازمان بهزیستی عنوان کرد که با توجه به جامعه هدف خدمت در آن نوعی عبادت محسوب می شود.

وی، بیان کرد: کارکنانی که در مجموعه بهزیستی خدمت می کنند مورد امتحان قرار داشته و کمک به مددجویان با نیت خالص به نوعی عبادت محسوب می شود.

امام جمعه ایلام، بر توجه و اهتمام بیشتر دولت برای رسیدگی به مددجویان زیرپوشش این سازمان تاکید کرد و گفت: امیدواریم روز به روز رسیدگی به اقشار محروم جامعه در سایه حمایت های نظام ارتقا پیدا کند.

 

 

ارسال نظرات