خبرهای داغ:
جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در اعتراض به سخنرانی یکی از محکومان فتنه ۸۸ در مراسم سالروز ولادت شهید بهشتی بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۲۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، متن بیانیه به شرح زیر است: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب پر برکت اسلامی دانشگاه و دانشگاهیان همیشه یکی از قطب‌های مهم کنشگری در جامعه بوده‌اند. پس از انقلاب شکوهمند بهمن ۵۷ انقلاب دوم و سوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب فرهنگی توسط قشر دانشجو صورت پذیرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور افرادی که سابقه محکومیت در وقایع سال ۸۸ را در کارنامه دارند، چه توجیهی دارد؟ چگونه از کسانی که در سال ۸۸ در مقابل نظام ایستادند و در کنار منافقین آن خسارات جبران ناپذیر را به کشور وارد کردند و اصل انقلاب و نظام را نشانه رفتند، می‌توان انتظار روایتگری شخصیتی را داشت که توسط همان منافقین به شهادت رسید و معتقد بود که نگران نابودی انقلاب نخواهد بود چرا که در این صورت قبل از آن جان خود را در این راه فدا کرده است؟ کسانی که حاضر به برائت از اهانت کنندگان به اصل ولایت فقیه نیستند، چگونه می‌توانند ترسیم گر شخصیتی باشند که تئوریسین تشکیلاتی نظام امام و امتی به شمار می‌رفت؟

در ادامه بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی آمده است: ما دانشجویان انقلابی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اعتراض خود را به این برنامه اعلام می‌کنیم و متذکر می‌شویم که مسئله فتنه خط قرمز نظام و رهبری است که به هیچ وجه قابل مسامحه نیست و نسبت به آن کوتاه نخواهیم آمد. از مسئولان و دست اندرکاران دانشگاه نیز انتظار می‌رود که با جلوگیری از ورود عناصر مسأله‌دار، محیط دانشگاه را آلوده به اقدامات سیاست‌زده نکنند و مانع از ایجاد تنش و التهاب در دانشگاه شوند.

 مراسم نودمین سالروز ولادت شهید دکتر بهشتی در حال برگزاری است که قرار است در سومین روز این مراسم سید علیرضا بهشتی سخنرانی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها