مدیرکل هواشناسی لرستان

بارش 41 میلی متری باران در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: تا ساعت ۳۰ :۷ امروز در ادارات و ایستگاه‌های هواشناسی مراکز شهرستان‌های استان لرستان شاهد ثبت بارش‌های نقطه‌ای مناسبی بوده‌ایم به نحوی که به صورت میانگین لرستان در این مدت بارش 41 میلی متری را تجربه کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۵۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان ، محمدناصر هاشمی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تا ساعت ۳۰ :۷ امروز در ادارات و ایستگاه‌های هواشناسی مراکز شهرستان‌های استان لرستان شاهد ثبت بارش‌های نقطه‌ای مناسبی بوده‌ایم به نحوی که به صورت میانگین لرستان در این مدت بارش 41 میلی متری را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا در خرم‌آباد ۴۰، بروجرد ۳۴، الیگودرز ۳۶، کوهدشت ۴۶، دوره ۴۳، دورود ۴۵، ازنا ۴۴، نورآباد 3۸ و الشتر ۲۶ میلی‌متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیشترین میزان بارندگی در استان را مربوط به شهرستان‌های پلدختر و رومشکان با 51 میلی‌متر اعلام کرد.

هاشمی با تاکید بر اخطاریه شماره ۱۱هواشناسی عنوان کرد: بارش‌ها در تمامی نقاط استان و با شدت و حجم بیشتر در شرق و جنوب خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش برف نیز در مناطق الیگودرز، ازنا، درود، بروجرد، الشتر، نورآباد و ارتفاعات سایر مناطق استان از قبل  پیش‌بینی شده و نسبت به آن تاکید می‌گردد.

این مسئول بیان کرد: بارش‌ها تا اواخر وقت امروز به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات