اتهامی که ظریف به برخی منتقدین زد ، اتهام به چند منتقد نبود بلکه اتهام به جمهوری اسلامی در شرایط تصویب لوایح FATF و CFT بود.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۷۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، علی اصغر لطیفی از فعالان فرهنگی رودبار نوشت:

اتهامی که ظریف به برخی منتقدین زد، اتهام به چند منتقد نبود بلکه اتهام به جمهوری اسلامی در شرایط تصویب لوایح FATF و CFT بود.

مجلس ششم بود که اظهار نظر خلاف واقع نماینده اصلاح طلب فشارهای تحریمی و بین المللی را روانه ایران کرد و امروز هم رییس دستگاه دیپلماسی نه یک فرد معمولی با اظهارات دروغ خود پالس مهمی به دشمن داد.

فارغ از بگم بگم های ساختار شکنانه ظریف ، باید از او در دو مرحله پرسش کرد:پرسش اول برمی گردد به خود دولت که باتوجه به تصویب قانون داخلی مبارزه با پولشویی که به تصویب مجلس هم رسیده است، دولت با وجود چنین قانونی چرا تا کنون برای اجرای این مهم دست به کار نشده است.

پرسش دوم این است که چطور جنابشان اتهامی را به راحتی آن هم در سطح گسترده می زند اما از ارائه سند به دستگاه قضایی برای رسیدگی و مبارزه با پولشویی طفره می رود؟

اینکه فکر کنیم اتهامات ظریف مصرف داخلی دارد سخت در اشتباهیم زیرا ما در برهه ای از زمان قرار داریم که دشمن با تمام قدرت خود به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است و به طَبَع آن، معاهدات، کنوانسیون ها و قراردادهای یک طرفه ای را پیش روی ما قرار داده است که بطور مثال اگر به هر نقطه از FATF و CFT توجه ویژه داشته باشیم می بینیم در مسیر پر اشتباهی قرار داریم که هر اشتباهی همانند بمب ساعتی برایمان عمل خواهد کرد و ما می مانیم و دست های بسته مان.

ادعاهای ظریف سخنان عادی از سوی یک شخص معمولی نبود، قطعا با سخنان ظریف شاخک های دشمنان جمهوری اسلامی تیز تر از قبل شده و هر آنچه که در تیترهای یکی دو روز گذشته شان می بینیم مؤید این موضوع است.

حال روی سخن مان با ظریف است، تیزی ای که ظریف کشید نه سمت منتقدان بود و نه دشمن و دودش به چشم انقلاب خواهد رفت.

قطعا دشمن با اظهارات خلاف واقع و بی سند ظریف فشارهایش را بیشتر خواهد کرد و فارغ از آن ظریف باید پاسخگوی سخنان نسنجیده خود باشد.

او اگر اسنادی از پولشویی های گسترده دارد رو کند و اگر ندارد قطع به یقین خلع مسئولیت و محاکمه شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات