هشدار به مراکز متخلف تولید بذر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در صورت ادامه برخی کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌ها، مجوز مراکز متخلف تولید بذر لغو می شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۰۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
علی تاج الدینی در هشدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به مراکز متخلف تولید بذرحاشیه بازدید از مراکز تولید بذر‌های اصلاح شده درشهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در روز‌هایی که باید نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود و بذر به اندازه کافی و به موقع در دسترس کشاورزان باشد، ضعف‌های نظارتی در توزیع کود وبرخی کارشکنی‌ها و تخلفات احتمالی قابل تحمل نیست و پیگیری آن با جدیت در دستور کار این سازمان است.
تاج الدینی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در جمع صادرکنندگان بذر گندم است افزود: بیش از هشت هزار و ۶۰۰ تن گندم بذری در استان تولید می‌شود و نه تنها نیاز این استان بلکه نیاز چندین استان دیگر را نیز تأمین می‌کنیم و هیچ توجیهی برای کمبود در این بخش نیست و در صورت ادامه برخی کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌ها، مجوز مراکز تولید بذر متخلف لغو می‌شود.

وی گفت:بر اساس گزارش‌های ارسالی کود مورد نیاز کشاورزان در بسیاری بخش‌ها وارد استان شده است، اما در عمل شاهد برخی کمبود‌ها در برخی نقاط هستیم که اعلام میکنم وضعیت توزیع کود و بذر میان کشاورزان را تا "گَرم" آخر رها نمی‌کنم و همه متولیان امر باید پاسخگو باشند.
تاج‌الدینی از روند کند بوجاری بذر گندم در برخی مراکز تولید بذر خبر داد و تأکید کرد: اجازه نخواهم داد یک مرکز تولید بذر بخواهد با کم‌کاری یا کار‌های خارج از روال معمول، کشاورزی یک منطقه را دچار اختلال کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار