خطیب موقت جمعه دهدشت گفت:تبعیت از ولی فقیه تبعیت از امام زمان (عج) و راه جامع برون رفت از تمامی مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۱۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
خطیب موقت جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر تبعیت از، ولی فقیه را تبعیت از امام زمان (عج) دانست و گفت: نهم ربیع الاولتبعیت از، ولی فقیه راه جامع برون رفت از مشکلات آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است که از سال ۲۶۰ هجری قمری تا سال ۳۳۹ در غیبت صغری به سر میبردند و از طریق ۵ نایب با مردم ارتباط داشتند.
حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی افزود: در زمان غیبت کبری، نایب ایشان، ولی فقیه هستند که تبعیت از ایشان برهمگان واجب و لازم است و باید این وظیفه مهم را به خوبی انجام دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ملاقات اخیر ورزشکاران و مدال آوران جانباز و معلول با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این ملاقات، از مانور فرهنگی این ورزشکاران در خارج از کشور تجلیل کرده و فرمودند" آن بانوی پرچمدار کاروان که چادر به سر داشت، نشان داد که حجاب یعنی ایستادن در مقابل استکبار جهانی و چادر نماد فرهنگ زنان ایرانی است که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ به خوبی حفظ شود".
حجت الاسلام تقوی همچنین با تسلیت هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: امام حسن عسکری (ع) در طول ۲۸ سال عمر بابرکتشان با وجود اینکه در تدابیر امنیتی شدید و ممنوع الملاقات بودند، توانستند با انحرافات و کجروی‌های و گروه‌های انحرافی مبارزه کنند.
ارسال نظرات