خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم:

پایین بودن قیمت نان موجب کاهش کیفیت می‌شود

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم گفت: یکی از مشکلات صنف نانوایان قیمت پایین نان است و این قیمت موجب کاهش کیفیت نان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۳۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
پایین بودن قیمت نان موجب کاهش کیفیت می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر زارعی عصر امروز در همایش روز ملی نان در تالار مرکزی قم با اشاره به تعهد نانوایان به کشور اظهار کرد: نانوایان همیشه با انقلاب بودند و از این مساله پشیمان نیستند، حاضر نیستیم که هر چیزی را به هر بهایی بفروشیم، اقداماتی همچون اعتصاب و بستن در نانوایی‌ها با قشر نانوایان سنخیت ندارد.

وی ادامه داد: نانوایان کم توقع‌ترین صنف هستند که باید قدردان خدمات آن‌ها باشیم؛ آن‌ها همیشه بدون هیچ چشم داشتی در همه صحنه‌ها حضور پیدا کنند و تاریخ کمک‌های نانوایان را به رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس ثبت کرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم افزود: نانوایان حامی دولت و نظام اسلامی هستند و باید مشکلات آن‌ها توسط مدیران حل شود، اما شاهد بی توجهی مدیران به قشر نانوا هستیم.

زارعی اجرای اصل قانون ۴۴ در کشور را ضروری دانست و تصریح کرد: بخش خصوصی همیشه در عملکرد موفق‌تر از بخش دولتی بوده است، آمار هم می‌گوید که کیفیت نان نانوایی‌های خصوصی بالاتر از نانوایی‌های دولتی است.

وی ادامه داد: قیمت کنونی نان با توجه به شرایط اقتصادی ناعادلانه است، مشکلات اقتصادی نانوایان زیاد است و هزینه‌های جاری این صنف بسیار بالا رفته است، به همین دلیل باید در قیمت نان تجدیدنظر صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم افزود: یکی از مشکلات صنف نانوایان قیمت پایین نان است و این قیمت موجب کاهش کیفیت نان می‌شود، دولت بدون توجه به تورم موجود و افزایش هزینه هاری جاری نانوایان قیمت نان را تعیین کرده است.

زارعی با اشاره به راه رسیدن به نان با کیفیت در کشور اظهار کرد: اگر بخواهیم به نان با کیفیت برسیم، باید توجه بیشتری به صنف نانوا شود، در آن صورت هم مردم و هم نانوایان از محصول تولیدی رضایت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درخواست‌های نانوایان از دولت حذف چهار درصد سختی کار در پرداخت حق بیمه از طرف کارگر و کارفرما در نانوایی‌ها است.
ارسال نظرات