برگزاری اجتماع مدافعان حریم ولایت در شاهرود

دومین اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در شهرستان شاهرود عصر امروز به همت جامعه ایمانی مشعر و در یادبود شهدای مدافع حرم این شهرستان و سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، با قرائت قرآن کریم و ابتهال سیدیوسف حسینی برگزار شد.
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان، هیئات مذهبی شهرستان شاهرود و استان سمنان در مسجد غربای شاهرود آغاز برپا شد.
مردم پای نظام و دین ایستاده‌اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جان بولتن در نشست منافقین خبیث حرفی نامربوط زد که نباید جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را ببیند.
وی تصریح کرد: به کوری دشمنان و مستکبران عالم، امسال را با عزت آغاز کردیم و حضور مردم در ۱۳ آبان طبق گزارشی که از سراسر کشور ارائه شد، نسبت به سال‌های گذشته متفاوت، عالی و چشمگیر بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: مردم ما فهمیم هستند؛ هر چند مشکل دارند، اما پای نظام و دین خوب ایستاده‌اند.
در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی به سخنرانی و سید رضا نریمانی مداح اهل بیت نیز در رثای امام عسکری به مرثیه سرایی و عزادارای پرداخت.
در حاشیه این گردهمایی نیز موکب مصباح الهدی و سقاخانه قمربنی هاشم از شرکت کنندگان پذیرایی کردند.
لازم به ذکر این گردهمایی در راستای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار