خبرهای داغ:
دبیر جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در امت اسلام است گفت: رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان اتحاد و همدلی است.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزارتهرانی در دومین اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در شهرستان شاهرود که به همت جامعه ایمانی مشعر و در یادبود شهدای مدافع حرم این شهرستان در مسجد غربای این شهر برگزار شد، انسجام دل‌ها و قلوب را مهم‌ترین سرمایه برای مبارزه با طاغوت دانست و اظهار کرد: امام راحل با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» آغاز کردند و نه به طاغوت سبب عزت و اقتدار می‌شود.
وی افزود: ثبات قدم و سلامت در دین گام نخست در دشمن‌شناسی و درک آفات بوده و در سراسر قرآن کریم مشهود و معلوم است.
این مبلغ علوم دینی خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید کسانی از باورهای گذشته خود منحرف شوند؛ مگر کسانی که در اثر استقامت در مسیر ایستاده‌اند. رهبری هم می‌فرمایند مدیر جهادی می‌خواهیم؛ مانند دهه شصتی‌ها که دنبال خدمت هستند.
دبیر جامعه وعاظ انقلابی با اشاره به سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: از این زلزله به فاجعه انسانی در سرپل ذهاب یاد می‌کنیم که دستگاه‌های دولتی کمرنگ بودند و دستگاه‌های انقلابی آمدند و این نشان نگاه متفاوت و نوع دغدغه‌هاست.
بی‌آزار تهرانی ادامه داد: خداوند عاشق خادمان مردم است و آنها نیز عاشق خدا هستند؛ مدیران جهادی پای کار دین و در مقابل دشمن محکم و نفوذناپذیر هستند؛ ولی عده‌ای امروز باور ندارند و آدرس غلط می‌دهند که باید با دشمن و ابلیس بزرگ یعنی آمریکا مصالحه کنیم.
وی تصریح کرد: برخی بعد از این همه خیانت، جنایت و عدم تعهد آمریکایی‌ها بازمی‌گویند منعی ندارد، بیاییم صحبت کنیم و این‌ها تیغشان بران نیست و نفوذ شیطان در آنها اثر گذاشته است.
این استاد حوزه و دانشگاه با توصیه به مطالعه کتاب انسان 250 ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: این کتاب مبارزه با طاغوت ائمه اطهار (ع) را بیان می‌کند و باید از این موضوع مهم غفلت نکنیم که امامان شبکه‌سازی و مقابله با دشمنان و طاغوت را بنا نهادند و اجتماع شبکه و اجتماع قلوب را ائمه رقم زدند تا به اهداف ترویج اسلام ناب برسند.
بی‌آزارتهرانی تأکید کرد: سیاست‌گذاران حق تعالی در دنیا اهل‌بیت (ع) هستند؛ چراکه امام قلوب به شمار می‌روند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مبارزه با دشمن و طاغوت بسیار مهم است، افزود: ایجاد شبکه‌ای که امام عسکری (ع) روی آن کار کردند، موجب می‌شود تا با اشاره ایشان، جریان حرکتی زده شود. امروز رهبری تأکید دارند خدمتگزاری مسؤولان به مردم همان مبارزه با آمریکاست.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال اختلاف در جهان اسلام است، گفت: هدف‌گذاری اصلی جریان ابلیس، ایجاد اختلاف در جهان به‌ویژه جهان اسلام و شیعی و جریان جبهه مقاومت است.
بی‌آزارتهرانی با اشاره جریانات رخ داده در منطقه و کشورهای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی سبب می‌شود تا دشمن زمین‌گیر شود و این در اتحاد جبهه مقاومت در سوریه و عراق مشاهده شد؛ این روش اصلی در برخورد با دشمن و پایگاه اقتدار است.
دبیر جامعه وعاظ انقلابی گفت: امروز یمنی‌ها پرچم استکبارستیزی را در دست گرفته‌اند و با اینکه فقیر هستند؛ اما استکبار را بیچاره کرده‌اند.
وی اضافه کرد: رئیس انصارالله یمن تمام کتاب‌های شهید مطهری و صحیفه نور امام راحل را خوانده و می‌داند که این مفاهیم جلوداری عزت را انجام می‌دهد؛ اما یک عده شیعه انگلیسی، مردم یمن را حمایت نکردند.
این مبلغ علوم دینی با تأکید بر تبعیت از فرامین ائمه معصومین (ع) اظهار کرد: باید وحدت شیعه و سنی را جدی گرفت؛ چراکه توصیه مؤکد امامان است و باید اتحاد ایجاد شود؛ همان‌طور که در سوریه و عراق این وحدت برقرار شد.
وی با اشاره به عیار جذب شیعه گفت: باید با رفتار و محبت خود کادرسازی کنیم و این اتحاد به دشمن سیلی می‌زند و باید اتحادمان را مستحکم کنیم.
بی‌آزارتهرانی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب باید اتحاد و استحکام ملی را بیشتر کرد، بیان کرد: دشمن دنبال اختلاف است و این اتحاد تیر دشمنان را به سنگ می‌زند و نباید به اختلافات دامن زد؛ باید بین امت اسلام اتحاد باشد.
و با تأکید بر لزوم جلب محبت به سمت ائمه اطهار (ع) عنوان کرد: باید به برائت از دشمنان و دشمن‌شناسی توجه کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها