خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد با قاطعیت قوه قضاییه عوامل پشت پرده فساد اقتصادی از جمله برخی مدیران دولتی و بانکی نیز محاکمه و مجازات شوند.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پنجمین یادواره ۳۲ شهید صنف کوره پزان استان قم روز جمعه ۲۵ آبان همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در محل پایگاه بسیج شهید اسحاقی حوزه ۶ شهید باهنر قم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: دشمن با هدف از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را آغاز کرده بود و تاکنون نیز از انواع ترور و فشار اقتصادی و جنگ نرم نیز غافل نبوده است.
وی افزود: گروه‌های ضدانقلاب خلق عرب خوزستان که با ورود ارتش صدام خوشحال بودند، همان‌هایی هستند که امسال در رژه ۳۱ شهریور مردم را قتل عام کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: مردم سختی‌های جنگ تحمیلی را تحمل کردند و امروز نیز فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند، اما گلایه مردم از فقر نیست بلکه از فساد و تبعیض است.
ذوالنوری افزود: برخی مسئولان متاسفانه با زرق و برق اشرافی گری از محرومان غافل شده اند و همین مسئولان با رای مردم انتخاب می‌شوند و ما بایستی نسبت به انتخاب آن‌ها هوشیار باشیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان در اوضاع اخیر به وظیفه خود که تحقق آرمان شهداست، به درستی عمل نمی‌کنند.
ذوالنور با اشاره به اینکه لایحه بودجه دولت از معیار‌های اسلامی بدور است افزود: حتی اگر یک دولت سکولار هم بودیم، این بوجه مناسب ما نبود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطره‌ای از شهید عروجعلی شکری خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار از رزمندگان بی سیم چی سپاه استان همدان بود و با وجود شکنجه‌های بسیار، حاضر نشد به امام توهین کند و پس از مثله کردن، کاغذ کد و رمز بی سیم را از بدنش خارج کردند.
وی گفت: بهترین مرگ شهادت در راه خداست و اگر غیر از این باشد، مرگ بر اثر بیماری‌ها و درگیری‌ها و حوادث جایگزین این عزت ابدی خواهد بود.
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه یک طرح دو فوریتی در حال پیگیری است که در آن از بالاترین مقام مسئول تا یک شهروند عادی مورد شفافیت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: اگر یک قاضی در قوه قضائیه به هر دلیلی از منصب خود برکنار شود، هیچ امتیاز اجتماعی از جمله اعطای حق وکالت و یا مشاغل مرتبط در جامعه، به او داده نشود.
ذوالنور با تقدیر از قوه قضائیه در اعدام دو تن از مفسدان سکه و ارز، اظهار کرد: پس از ورود این قوه که با جدیت و در جهت مبارزه با مفسدان اقتصادی بود، امیدواریم عوامل پشت پرده آن‌ها از جمله چند تن از مدیران دولتی و بخصوص بانکی نیز اعدام شوند.
نماینده مردم قم از ناکار آمد بودن برخی قوانین در مجلس گلایه کرد و گفت: مشکل مردم با رفتن به ورزشگاه حل نمی‌شود و خوشحال کردن آن‌ها به وسیله چیز‌های بی ارزش توهین به آن‌ها است و نباید مسئولین به مردم آدرس غلط بدهند.
ارسال نظرات