امام جمعه قروه مطرح کرد:

چرا وزیر خارجه بر تصویب FATF اصرار دارد؟ / قدرت پوشالی غرب رو به افول است

امام جمعه قروه با بیان اینکه اصرار وزیر امور خارجه بر تصویب FATF منطقی نیست گفت: این در حالی ایت که وزیر امور خارجه گفته است قول نمی‌دهیم با تصویب FATF مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۱۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام حسن باباییان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قروه با اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع الاول افزود: ماه ربیع الاول ماه ولادت پیامبر اعظم (ص) است و به همین دلیل این ماه به نام ماه مولود نیز خوانده می‌شود و هفته وحدت یکی از مناسبت‌های مهم این ماه است.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: دشمن با اسلامی که بر پایه اتحاد بین شیعه و سنی به وجود بیاید مخالف است

باباییان بیان داشت: دشمنان قسم خورده ایران و اسلام بدون وقفه در تلاش هستند تا مسلمانان را نسبت به یکدیگر بدبین سازند و وحدت و یکپارچگی انان را از بین ببرند.

وی ادامه داد: امروز دشمن می‌خواهد مسلمانان را به جان هم بیاندازد و مبنای دشمن همین است که اسلام را به دست مسلمانان از بین ببرد.

خطیب نماز جمعه قروه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت افزود: این وظیفه ما است که به عنوان یک فرد مسلمان و یک امت اسلامی نسبت به اقدامات دشمنان حساس باشیم و نسبت به یکپارچگی خود احساس مسئولیت نماییم.

اصرار دستگاه دیپلماسی به تصویب FATF منطقی نیست؟!

حجت الاسلام باباییان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اصرار وزیر امور خارجه به تصویب FATF گفت: وزیر امور خارجه در حالی برای تصویب FATF اصرار دارد که در جلسه دفاع از این سند اعلام کرد که قول نمی‌دهیم با تصویب FATF مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: اگر قول نمی‌دهید که با تصویب FATF مشکلات برطرف شود پس چرا بر اجرای ان اصرار دارید؟

باباییان افزود: دستگاه دیپلماسی در اجرای برجام نیز اصرار زیادی داشت و با دادن وعده‌های بسیار به مردم اعلام کرد که پس از تصویب برجام همه مشکلات برطرف می‌شود در حالی که هیچ یک از مشکلات مردم از بین نرفت.

امام جمعه قروه افزود: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ یک از کشور‌های اروپایی قابل اعتماد نیستند و نمی‌شود به وعده‌های انان خوشبین بود.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های نظارتی بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی باید نظارتی قوی داشته باشند، اما متاسفانه، چون این دستگاه‌ها نظارت قوی ندارند عده‌ای سواستفاده می‌کنند و با پولشویی و قاچاق کالا به مردم آسیب می‌زنند.

امام جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دستگاه قضا در مجازات مفسدین اقتصادی اشاره نمود و افزود: دستگاه قضا در مجارات مفسدین اقتصادی بسیار خوب عمل کرد طوری که این مفسدین خودشان هم باور نمیکردند که مجازات خواهند شد.

وی ادامه داد: افرادی که خون مردم را میمکند حیوان صفت هستند و با این اعمال همچون احتکار اجناس، مردم را زیر فشار قرار می‌دهند و خوی حیوانی خود را نشان می‌دهند.

قدرت پوشالی غرب رو به افول است

باباییان همچنین در بخش پایانی سخنان خود به مقاومت و صبر مردم مظلوم فلسطین اشاره نمود و بیان داشت: صبر و مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را می‌بینیم که به دلیل راهپیمایی بازگشت جمع زیادی از این مردم توسط رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: اقدام به موقع و شجاعانه حماس در پاسخی کوبنده به رژیم اشغالگر قدس لرزه بر پیکر دشمنان اسلام وارد آورد و کابینه نتانیاهو را در هم شکست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی اسراییل ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید.

باباییان گفت: صدای درهم شکسته شدن قدرت پوشالی غرب به گوش می‌رسد و دوران افول برای رژیم‌های مستبد انان فرارسیده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات