دکتر شیرعلی خرامین از روانشناسان برجسته و دانش‌آموخته روانشناسی از انگلستان توضیحاتی در خصوص ماجرای دختر یاسوجی ارائه داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۲۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
طی چند روز اخیر متاسفانه شاهد پخش فیلمی از یک دختر جوان در دو مرحله بودیم که پخش آن موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج شد.

در همین خصوص و برای پی بردن به آخرین وضعیت این دختر جوان با دکتر شیرعلی خرامین از روانشناسان برجسته استان و دانش‌آموخته روانشناسی از انگلستان تماس برقرار کردیم.

دکتر خرامین با بیان این که در زمان وقوع این ماجرا برای حضور در جلسه‌ای در تهران بودم اظهار کرد: امروز بر بالین این دختر حاضر شدم و متاسفانه باید بگویم که وی بیمار تحت نظر خودم در سال گذشته بوده است.

این روانشناس با اظهار تاسف از این که چرا باید به جای کمک به چنین افرادی مشکلات بیشتری برایشان ایجاد کنیم افزود: وی دچار بیماری شدید روانی به نام بی‌مبالاتی رفتاری است.

خرامین با تاسف‌بار خواندن حرکت عده‌ای که فیلم این دختر بیمار را در فضای مجازی پخش کردند افزود: از قوه قضاییه به جد می‌خواهم که با عوامل و مسببین پخش فیلم برخورد قاطعی داشته باشند چرا که ممکن است چنین بیماری به سراغ هر یک از عزیزان ما بیاید لذا پخش آن قلب هر انسان منصفی را جریحه‌دار کرد.

وی با بیان اینکه سو استفاده‌های زیادی از این ماجرا شد اظهار کرد: پخش فیلم این دختر بیمار یکی به دلیل عدم درک از بیماری و دومی نیز به دلیل سوء استفاده‌های سیاسی است که قلب و روح همه را جریحه‌دار کرد.

این روانشناس با اشاره به این که سومین باری است این بیمار بستری می‌شود افزود: امروز که بر بالین وی حاضر شدم هیچ چیز از اقدامی که انجام داده را به یاد نمی‌آورد.
ارسال نظرات