سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان از ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی واهمه دارند که در این زمینه باید به قدرت جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این وحدت و انسجام را زیرسئوال ببرد.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۵۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

هوشیاری ملت ایران همیشه شکست دهنده توطئه‌های دشمنان بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده شامگاه روز گذشته در مراسم یادواره شهدای بسیج حوزه امام محمد باقر(ع) اردبیل اظهار داشت: آمریکای جنایتکار در برهه‌های زمانی مختلف همواره درصدد توطئه‌سازی برضد نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهدای والامقام همیشه این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به این که هوشیاری ملت ایران همیشه شکست دهنده توطئه‌های دشمنان بوده است بیان کرد: دشمنان از ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی واهمه دارند که در این زمینه باید به قدرت جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این وحدت و انسجام را زیرسئوال ببرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان ایجاد مشکلات اقتصادی و جنگ روانی است که در تلاش هستند با ایجاد شبهات دینی و مذهبی و جنگ فرهنگی به این هدف شوم برسند در حالی که از این مسئله غافلند که ملت ایران اسلامی با تاسی از راه و هدف امام حسین(ع) تن به ذلت نمی‌دهد.

بابازاده با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان کم‌ترین کاری که در مقابل شهدا می‌توان انجام داد باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با تداوم در برگزاری این مراسمات خروجی‌های مورد نظر را به دست آوریم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: باید راه و هدف شهدای والامقام را در جامعه به نسل امروزی تبیین کرده و از اهمیت مسئله آنان را آگاه کنیم که در این زمینه بصیرت‌افزایی یک اولویت اساسی است و باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار