خبرهای داغ:

پیگیری پروژه های محرومیت زدایی سپاه هندیجان با آغاز هفته بسیج

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از احداث پروژه واحدهای مسکونی مددجویان و تعمیر و بازسازی منازل محرومین باهمکاری کمیته امداد امام راحل و بسیجیان گروه جهادی هندیجان همزمان با آغاز هفته بسیج در سطح شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۳۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: خدمت به محرومین یک افتخار بزرگی است که اجری دوچندان دارد که با همت سپاه و بسیج و همکاری کمیته امداد امام راحل برای رفع مشکلات محرومین اقدامات شایسته ایی با احداث واحدهای مسکونی مددجویان و تعمیر و بازسازی منازل محرومین و احداث سرویس های بهداشتی و مرمت مساجد و حسینیه ها در مناطق روستایی وشهری انجام گرفته است.

وی افزود : در هفته بسیج پروژه های محرومیت زدایی با جدیت بخشی احداث و مابقی کلنگ زنی یا مرمت خواهند شد که عمده کارهای خدماتی در روستاها و مناطق محروم شهرپیگیری و اجرایی خواهند شد.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گروه جهادی هندیجان گفت: در هر شرایطی بسیجیان گروه جهادی برای کمک رسانی به خانواده های محرومین و بی سرپرست آماده همکاری هستند و تاکنون اقدامات خوبی برای رفاه حال آنها اقداماتی انجام گرفته دراینگونه کارها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها