رضایی خاطرنشان کرد: به مردم طوری پاسخ دهیم که رضایت خداوند در آن وجود داشته باشد، مدیران زمینه تسهیل خدمات را فراهم کنند، هنر یک مدیر و دست‌اندرکار دولتی این است که مشکلات مردم را حل و فصل کند، کمبود و نارسایی داریم اما با تکریم و رفتار مناسب می‌توانیم این نقیصه را رفع کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۴۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباسعلی رضایی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هر روز باید به خودمان ببالیم که پیش‌بینی‌های امام راحل به ثمر می‌نشیند.

وی با اعلام اینکه رژیم اشغالگر و کسانی که از این رژیم حمایت می‌کنند، به‌زودی نابود می‌شوند، تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کرد که با بحث تحریم و امثال آن در کشور چالش ایجاد می‌کند، خون شهدای ما اجازه تعلل در فرایند انقلاب اسلامی ایران را نمی‌دهد، البته ممکن است مشکلاتی برای مردم ایجاد شود، این مشکلات و سختی‌ها مقطعی بوده و در نهایت منجر به پیروزی مردم ایران اسلامی می‌شود.

فرماندار ساری با اعلام اینکه پدافند غیرعامل یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است، افزود: چرا باید ساری رتبه بیستم را در پدافند غیرعامل داشته باشد، نحوه عملکرد مدیران مرکز استان در پدافند غیرعامل مناسب نیست، حساسیت‌ها در این بخش باید جدی گرفته شود.

این مسؤول با اعلام اینکه ما باید در همه حال آماده باشیم، بیان کرد: در پدافند غیرعامل حساسیت‌ها باید برجسته شود و هر دستگاهی به‌صورت موضوعی در کارها ورود پیدا کند.

رضایی خاطرنشان کرد: ورود همه دستگاه‌ها در پدافند غیرعامل باید جدی باشد، از این جلسه به بعد همه مدیران باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی در ارتباط با بیمه روستایی در شهرستان ساری گفت: عدد شهرستان ساری در این بخش مناسب است ولی باید به سهم مطلوب برسیم.

فرماندار ساری خواستار ورود دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث اقتصاد مقاومتی شد و افزود: اگر بخواهیم بر تحریم‌ها غلبه کنیم، بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید توجه ویژهی داشته باشیم، اجرای ۳۳ برنامه در ساری باید مورد حمایت قرار بگیرد.

این مسؤول خواستار مشارکت مناسب دستگاه‌های اجرایی در کارگروه اجرایی شهرستان شد و بیان کرد: کارگروه‌های اقتصادی در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است، فقط حضور فیزیکی برای بنده قابل قبول نیست، مدیران در این کارگروه‌ها ایده و طرح‌های مناسب ارائه دهند.

رضایی با اعلام اینکه مدیران شهرستان ساری باید برنامه‌محور باشند، گفت: این موضوع باید مورد عنایت مدیران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: نظم و حضور منظم در جلسات باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، وقت خدمتگذاری بسیار ارزشمند است، از این ظرفیت برای نوکری مردم باید استفاده کرد.

فرماندار مرکز استان مازندران با اعلام اینکه پاسخگویی به ارباب رجوع تأکید مؤکد بنده است، یادآور شد: بنده از مشکلات مردم آگاه بوده و نسبت به کمبودها اطلاعات کافی دارم ولی انتظار ندارم از رئیس اداره‌ای که در محل کارش حضور دارد در زمان مراجعه به ارباب رجوع ایشان را به روز سه‌شنبه ملاقات عمومی ارجاع دهد.

این مسؤول با اعلام اینکه بنده نمی‌پسندم برگه‌ای را که پاراف کردم مدیر اداره قبول نکند، افزود: بنده بدون اینکه ظرفیت وجود نداشته باشد، زیر برگه‌ای را پاراف نمی‌کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: به مردم طوری پاسخ دهیم که رضایت خداوند در آن وجود داشته باشد، مدیران زمینه تسهیل خدمات را فراهم کنند، هنر یک مدیر و دست‌اندرکار دولتی این است که مشکلات مردم را حل و فصل کند، کمبود و نارسایی داریم اما با تکریم و رفتار مناسب می‌توانیم این نقیصه را رفع کنیم.

وی گفت: مردم زمانی از کشور ناامید می‌شوند که برخورد نامناسب ببینند، مردم مشکلات را درک می‌کنند ولی رفتار تبعیض‌آمیز را نمی‌پذیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها