خبرهای داغ:

اعلام مسابقات ورزشی بسیجیان در هفته بسیج

مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان از برگزاری ۵برنامه متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان ورزشکار همراه با مسابقات تکواندو و همایش پیاده روی خانوادگی و دیگر رشته های ورزشی باهمکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی بانوان و آقایان و تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۴۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

مصطفی حشوشی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان ورزشکار هندیجان دارای استعداد های خوبی در تمام رشته های ورزشی از جمله در تکواندو ، ووشو ودیگر رشته ها انفرادی و گروهی هستند که در سطح شهرستان ، استان وکشوری مقام های برتر و امتیازات خوبی را کسب نموده اند.

وی افزود: در هفته بسیج مسابقات تکواندو در تمام رده های سنی با دعوت از مردم و مسئولان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که دراین مسابقات استعداد ها و ظرفیت ها شناخته و معرفی خواهند و در آینده با آموزش ها و تمرینات مناسب برای مسابقات آماده خواهند شد.

وی بابیان همایش پیاده روی خانوادگی در هندیجان گفت: مردم هندیجان بارها نشان دادن که علاقمند به برپایی همایش پیاده روی خانوادگی هستند که در هفته بسیج با اطلاع رسانی برگزار خواهد شد که به برترین ها هدایایی به آنها اهداء خواهد شد و ترویج همایش پیاده روی در میان خانواده ها برای بالا بردن روحیه شادی و نشاط مفید و تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار