خبرهای داغ:
زاهدی گفت: اساس کار آموزش و‌پرورش، تربیت نیروی انسانی است و شخصیت همه انسانها در این مجموعه شکل می گیرد و اگر ما امروز افتخار می کنیم که آموزش و‌پرورش موفقی در کشور داریم به دلیل تلاش مدیران و مجموعه آموزش و‌ پرورش کشور است
کد خبر: ۹۰۷۸۱۷۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین، با حضور دکتر رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، اعضای شورای شهر قزوین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این‌مراسم بیان کرد: این مراسم، جلسه تشکر از مدیری است که پنج سال در مدیریت آموزش و‌پرورش استان تلاش کرده و از شاخص های آموزش و پرورش مشخص است که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: امیدواریم که مدیر جدید با تکیه بر تجربه و سابقه مفید بتوانند مسیری را که مدیران سابق طی کرده اند را ادامه داده و توفیقات بیشتری را در شاخص های آموزش و‌پرورش استان داشته باشیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: آموزش و‌ پرورش زیربنایی ترین سازمان و ‌وزارتخانه در همه دنیاست. زیرا اساس کار آموزش و‌پرورش، تربیت نیروی انسانی است و شخصیت همه انسانها در این مجموعه شکل می گیرد و اگر ما امروز افتخار می کنیم که آموزش و‌پرورش موفقی در کشور داریم به دلیل تلاش مدیران و مجموعه آموزش و‌ پرورش کشور است.

زاهدی عنوان کرد: باتوجه به تغییر و تحولات جهانی که ایجاب می کند از همه نیروی خود برای تربیت نیروی انسانی استفاده کنیم،
تصمیمات و روشهای جدیدی را تجربه کرده ایم اما تحول یک امر ضروری است زیرا جهان ایستا نیست و ضرورت دارد این مجموعه عظیم هم خودش را با استفاده از فناوریها و شیوه های جدید اموزشی به روز کند تا نیروی انسانی توانمندتری داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که با ان روبرو بودیم این است که ما هیچ وقت آرزوهایمان را از اهدافمان‌تفکیک نکردیم و کمتر برنامه و استراتژی برای اجرای هدف داشتیم. در سند تحول بنیادین نظام آموزش کشور این امر انجام شده و هم اهداف و هم استراتژی برای رسیدن به اهداف لحاظ شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: وظیفه مدیران‌کل، تحقق این هدف آموزش و‌ پرورش در حوزه مسوولیتشان است و لازم است همه سازمانها برای تحقق این امر در سند تحول بنیادین آموزش و‌پرورش باید تلاش نمایند و با استفاده از توانمندیهای فراوان استان برای تحقق این امر تلاش نمایند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها