فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت، بیش از 60 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۸۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن ضمن تبریك آغاز امامت و ولایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و هفته وحدت و هفته بسیج و تقدیر و تشكر از زحمات تمام بسیجیان و پیشكسوتان و رزمندگان، از اجرای بیش از 60 عنوان برنامه در شهرستان بن در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی اظهار داشت: بسیج درخت پرثمری است كه در 5 آذر سال 1358 توسط امام راحل رحمه الله علیه غرس شد و باعث خیرات و بركات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این 40 سال گردید و توانست از ارزشهای نظام اسلامی دفاع كند و باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده این انقلاب شود.

وی ادامه داد: بسیج از ابتدای تشكیل در عرصه های مختلف فرهنگی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و  سازندگی حضور فعال داشته و هم اكنون نیز آماده ارائه خدمت در همه زمینه های مورد نیاز نظام اسلامی است.

كریمی افزود: نیاز امروز كشور برای عبور از گردنه های سخت اقتصادی و غلبه بر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن، تفكر و روحیه بسیجی و جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بن، تصریح کرد:  بسیج در دوره های مختلف نشان داده است كه همواره پشتیبان دولت ها و مردم بوده و از همه كسانی كه در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حركت كنند حمایت می كند.

وی، در پایان گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، میهمانی لاله ها، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مسابقات قرآنی، نشست های روشنگری و بصیرتی، یادواره های آبروی محله، میقات صالحین در نماز جمعه، حماسه حضور بسیجیان در روز 5 آذر، جشن های میلاد پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام، كارگاه های سبك زندگی ایرانی و اسلامی و ... از جمله برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

ارسال نظرات