خبرهای داغ:
مدیرکل سابق آموزش و‌پرورش استان قزوین:

هرگز سعی نکردم از آموزش و‌ پرورش بعنوان پله ترقی خود استفاده کنم

قاسمی گفت: در سال ۹۴ با تمام سختی ها به یک تقاضا جواب نه دادم همه بزرگان جریان اصلاحات از بنده خواستند تا کاندید در مجلس شورای اسلامی شوم اما هرگز سعی نکردم از آموزش و‌پرورش بعنوان پله ترقی خود استفاده کنم و اموزش و‌پرورش را با هیچ چیز معامله نکردم.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۱۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سالار قاسمی مدیر سابق اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و‌پرورش استان قزوین، که با حضور دکتر رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، اعضای شورای شهر قزوین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد بیان کرد: ما سخت ترین دوران کاری خود را از لحاظ سیاسی و کاری در استان گذراندیم. در این دولت انسانهای با صلاحیتهای مختلفی وجود دارد چرا که باید از همه جریانها در دولت استفاده می کردیم.

وی گفت: در سال ۹۴ با تمام سختی ها به یک تقاضا جواب نه دادم همه بزرگان جریان اصلاحات از بنده خواستند تا کاندید در مجلس شورای اسلامی شوم اما هرگز سعی نکردم از آموزش و‌پرورش بعنوان پله ترقی خود استفاده کنم و اموزش و‌پرورش را با هیچ چیز معامله نکردم.

مدیرکل سابق آموزش و‌پرورش استان قزوین اظهار کرد: آموزش و پرورش مرکز اعتلا، سالاری و توسعه پایدار کشور است پس باید مسوولان و‌مدیران انسانهایی مستقل، معتدل و بااصالت باشند.

قاسمی عنوان کرد: معلمین مخازن تمام نشدنی کشورند. بی خردی و بی خبری جامعه حاصل عدم درک گوهره و‌ جوهره آموزش و پرورش کشور است. معیار سنجش هر دولت، مسوول و‌حاکمیتی، توجه به مقام آموزش و پرورش است.

وی ضمن اشاره به علل تحقق سند تحول بنیادین افزود: در مجلسی که هنوز یک‌کمیسیون برای آموزش و پرورش وجود ندارد، انتطاری برای تخقق سند بنیادین وجود نخواهد داشت. باید کمیسیون مستقلی برای آموزش و‌ پرورش ایجاد شود چرا که فقط با شعار نمی توان آموزش و پرورش را اداره کرد.

مدیرکل سابق آموزش و‌پرورش استان قزوین تصریح کرد: چرا ردیف خاصی از کمیسیون ملی به آموزش و‌پرورش اختصاص نیافته؟ چرا نباید درصدی از مالیات برافزوده مبلغی برای اموزش و پرورش تعلق گرفته شود.

قاسمی با اشاره به عملکرد درخشان آموزش و‌پرورش استان قزوین اضافه کرد: آموزش و پرورش نیاز به ارائه عملکرد ندارد چرا که این معلمان هستند که زحمات اصلی را کشیده اند و زحمات ایشان بیانگر عملکرد آموزش و پرورش استان است. ما رویکرد ملی و فرا استانی داشتیم. درمانگاه فرهنگیان، اردوگاه یانس آباد، مدرسه انرژی هسته ای همه نشان از عملکرد ما می باشد.

مدیرکل سابق آموزش و‌پرورش استان قزوین با اشاره به رویکرد آموزش و‌پرورش خاطرنشان کرد: در اموزش و پرورش باید با دل کار کرد. یکی از رویکردهای ما حفظ استقلال آموزش و‌پرورش بود. باید مدیران استان، با رویکرد حفظ استقلال انتخاب دولت باشند. ما به ارتقا اموزش و پرورش فکر کردیم نه به ارتقا خودمان.

وی افزود: بنده یک فرد اصلاح طلب شناسنامه دار هستم. آموزش و‌پرورش جای سیاسی بازی نیست . امروز گوهر گمشده کشور ما اخلاق است. همه شخصیت های استان مخالف رفتن من از استان بودند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها