الیاسی هدف از اجرای این دوره را تربیت دینی،تحکیم مبانی اعتقادی،رشد فضائل اخلاقی و تعمیق معرفت ومعنویت کارکنان سرباز بیان کرد و اذعان نمود: مدت برگزاری این دوره یک هفته با حضور تعدادحدوداً 50 نفر از سربازان این ناحیه می باشدکه در پایان دوره به تمامی حاضرین در دوره گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۲۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، مهدی الیاسی مدیر عقیدتی ناحیه ضمن تشریح برنامه های دوره گفت:این کلاسها با بهره گیری از اساتید ومربیان مجرب در رشته های آموزش صحیح خوانی نماز،کلاس دانش سیاسی ،پرسش وپاسخ اعتقادی و احکام ،روانشناسی ومشاوره ازدواج،آسیبهای فضای مجازی،تهدیدات امنیت ملی،ذکر خاطرات دفاع مقدس و وصیتنامه شهدادر نمازخانه این ناحیه درحال برگزاری است.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت دینی،تحکیم مبانی اعتقادی،رشد فضائل اخلاقی و تعمیق معرفت ومعنویت کارکنان سرباز بیان کرد و اذعان نمود: مدت برگزاری این دوره یک هفته با حضور تعدادحدوداً 50 نفر از سربازان این ناحیه می باشدکه در پایان دوره به تمامی حاضرین در دوره گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

الیاسی در پایان خاطر نشان کرد:بر اساس ابلاغ برنامه دوره تربیت تعالی سربازان دو مرحله در سال اجرا می گردد که این مرحله اولین دوره این کلاسها می باشد ومرحله بعدی آن طبق زمانبندی در آینده اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها