بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد:

پاسخگو نبودن رحیمی به نامه دانشجویان نشان از چشم بسته رای دادن به FATF است

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مشهد در نامه‌ای خطاب رحیمی جهان آباد، نماینده مجلس نوشت: احتمالاً شما و همفکرانتان چشم بسته و غیر مسئولانه و بدون تحقیق و علم کافی رای به لوایح استعماری دادید.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۳۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمشهد پس از پیگیری‌های مکرر مبنی بر حضور رحیمی جهان آباد، نماینده مجلس شورای اسلامی که با توهین به یک جوان منتقد FATF خبرساز شده بود، از وی خواست که برای مناظره با دهقان نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی، وقتی مشخص کند تا دیگر بهانه‌ای برای رد مناظره نداشته باشد.

متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای رحیمی جهان آباد، نماینده مردم شریف تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس

پیرو نامه نامه شماره ۹۷۱۲۰۷۱ به تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ در خصوص دعوت به شرکت مناظره علمی در مورد کنوانسیون‌ها و لوایح استعماری نظیر cft و fatf و... در دانشگاه پیام نور مشهد در مقابل جناب آقای دهقان نماینده محترم مردم شریف طرقبه و شاندیز در فضای دانشگاهی، متاسفانه باوجود مجوز‌های صادره از طرف مسئولین دانشگاه و تماس‌های مکرر پاسخ شفافی از جانب شما که خود خواستار برگزاری مناظره علمی در فضایی علمی بوده اید دریافت نکردیم.

جنابعالی با توهین‌ها و درشتی‌هایی که به آن جوان پرسشگر کردید بر ادعای فهم و علم بیشتر بودید که این پاسخ گو نبودن شما این مفهوم را میرساند که احتمالاً شما و همفکرانتان چشم بسته و غیر مسئولانه و بدون تحقیق و علم کافی رای به لوایح استعماری دادید که می‌توانستید مشابه داخلی آن را تنظیم و به تصویب رسانید؛ لذا با توجه به صدور مجوز لازم از طرف مسولین دلنشگاه و مطالبه آحاد دانشجویان از جنابعالی درخواست میکنیم جهت مناظره در فضای علمی و منطقی و در بستر آزاد اندیشی، خودتان چند تاریخ را جهت آمادگی برای مناظره معین کنید تا دیگر شاهد بهانه‌های واهی نباشیم و حقایق جهت ذهن پرسشگر دانشجویان علاقمند روشن شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار