برنامه های هفته بسیج در هرمزگان تشریح شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۶۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع اصحاب رسانه برنامه های هفته بسیج در استان را تشریح کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با رویکرد محرومیت‌زدایی در سطح استان خبرداد.

وی افزود: برنامه سپاه در هفته بسیج از ۲۹ ابان با محوریت بسیج و مسجد با هدف پیوند بیشتر مردم و با مساجد آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح‌کرد: در این روز، نشست مشترک ائمه جماعات مساجد با فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان و همچنین مانور بسیج در محلات و برگزاری کارگاه‌های آموزش سبک زندگی برگزار می‌شود.

سالاری، اعزام ۱۵۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم را یکی از برنامه‌های روز دوم هفته بسیج اعلام کرد و گفت: گروه‌های جهادی در قالب گروه های پزشکی، علمی، فرهنگی و سازندگی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی از افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در این روز خبر داد و گفت: افتتاح ۸۵ طرح اقتصاد مقاوتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد با همکاری این نهاد و برپایی ۴۵ میز خدمت در بسیج ادارات و کارخانجات از دیگر برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به برپایی همایش جهادگران در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: از مهم ترین برنامه های اجرایی روز دوم هفته بسیج برگزاری همایش وحدت اسلامی و اجرای طرح همکاری با کشاورز به جهت علمی کردن کشاورزی در شرایط خشکسالی است.

وی دیدار با خانواده شهدا عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان را مهم ترین برنامه های روز سوم هفته بسیج عنوان‌کرد.

به گفته سالاری، برنامه‌های چهارمین روز هفته بسیج با محوریت طلاب و دانشجویان و بسیج علم و فناوری برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌هایی نظیر حضور بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه ، اجرای طرح میقات صالحین و تجدید میثاق با ولایت برگزار خواهد شد.

وی، ایجاد کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن، برگزاری جلسه با فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشکاه را مهم‌ترین برنامه‌های پنجمین روز از هفته بسیج اعلام کرد.

اباذر سالاری گفت: برگزاری جشن‌های هفته وحدت در قالب همایش علمای شیعه و اهل سنت و برپایی مراسمات جشن و نشست فرهنگی برنامه‌های روز شش ام هفته بسیج خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در آخرین روز از هفته بسیج با شعار محوری ۴۰ سال افتخار مهم‌ترین برنامه هفته بسیج، اجتماع عظیم و مقتدرانه بسیجیان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با هدف نمایش اقتدار بسیج و تجدید میثاق بسیج با آرمان‌های امام و شهدا برگزار خواهد شد.

سالاری گفت: بسیج از زمان تشکیل همواره بدنبال خدمت رسانی به مردم و پشتیبانی همه جانبه از نطام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و رسالت خود را در تمامی عرصه‌ها انجام داده است.

وی افزود: بسیج همواره میدان دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‌ها حاضر بوده و به عنوان مظهر اقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان خدمت‌رسانی به مناطق محروم را افتخار بسیج قلمداد کرد و گفت: امروزه بسیج در قالب گروه‌های مختلف جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم پیشگام است.

ارسال نظرات