در آستانه هفته مبارک بسیج، جلسه بررسی عملکرد و برنامه‌های آینده مجمع اقشار بسیج شهرستان انار مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۷۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسج از کرمان،در ابتدای این جلسه، فرمانده سپاه ناحیه انارضمن تبریک هفته بسیج و تجلیل از تلاش‌های مخلصانه بسیجیان در خدمت رسانی به مردم با تاکید بر وظیفه اصلی سپاه مبنی بر حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، گفت: ماموریت‌های سپاه و بسیج در راستای انجام آن وظیفه ذاتی و اصلی محول شده در قانون اساسی، تعریف شده و روشن است و برنامه ریزی ما هم باید بر آن اساس و جهت باشد تا از اهداف اصلی دور و منحرف نشویم.
ایشان با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: نقش بسیج و بسیجی در اثرگذاری در جامعه مثل آب است که با جاری و پویا بودن، راه خود را پیدا کرده و وظیفه خود را در حیات بخشی به جامعه ایفا می‌کند.
وی افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمن برای امت انقلابی ایران تازگی ندارد و ان شاالله با صبر انقلابی همین امت با شکست آنان پایان می‌پذیرد که در این میان وظیفه سپاه و بسیج ضمن ادامه و گسترش خدمت رسانی به مردم، روشنگری در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی، امید بخشی به آینده و معرفی نقشه‌های دشمنان داخلی و بیرونی و نشانه‌های افول استکبار جهانی به ویژه دولت مستکبر آمریکاست.
ارسال نظرات