در هفت ماهه امسال محقق شد

مشاوره رایگان 18 هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه حدود 18 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال به‌صورت فردی و گروهی مشاوره رایگان شدند، گفت: ازدواج، مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، همسرداری، روان‌درمانی، بهداشت روانی و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی ازجمله مباحث مطرح‌شده در جلسات مشاوره فردی و گروهی بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۲۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، با اشاره به اینکه در هفت ماهه امسال هشت هزار و 684 مددجوی تحت حمایت این نهاد مشاوره فردی شدند، افزود: در این مدت همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان و سالمندان از دوره‌های مشاوره، راهنمایی و روان درمانی بهره‌مند شدند.

وی با تاکید به اینکه در این مدت حدود 10 هزار مددجو به صورت گروهی مشاوره و راهنمایی شدند، بیان کرد: مهارت های زندگی، فرزندپروری، سلامت شغلی، سلامت معنوی، تحصیل و ازدواج از موارد مطرح شده در جلسات مشاوره‌های گروهی بوده است.

جعفری با اعلام اینکه این نهاد رتبه سوم کشوری را از لحاظ مشاوره فردی مددجویان دارد، ادامه داد: اکنون 30 مشاور خانواده و 35 کلینیک طرف قرارداد، با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

وی بابیان اینکه دوره‌های مشاوره و راهنمایی قبل، حین و بعد از ازدواج برای مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، تأکید کرد: یکی از نتایج مثبت و حائز اهمیت مشاوره‌های فردی و گروهی، کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق در بین خانوارهای تحت حمایت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار