همايش ملي كاوش در علوم ورزشي با حضور دست اندر كاران اين حوزه در دانشگاه علامه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۶۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) ، اولين همايش ملي كاوش در علوم ورزشي با حضور جمعي از اساتيد دانشگاه، محققان، متخصصان و مسئولين سازمانهاي ورزشي مختلف كشور، روز 23 آبان ماه در پرديس شماره يك دانشگاه علامه طباطبايي برگزار شد.
 

اين همايش با 4 پنل تخصصي در بخش خصوصي سازي ورزش برگزار گرديد و پوري حسيني معاون وزير و رييس کل سازمان خصوصي‌سازي به عنوان سخنران ويژه حضور داشتند.
 

پوري حسيني در اين همايش گفت: پيروزي ها و مدال آوري در ورزش نقش بسيار بزرگي در خوشحال نمودن و شادي هاي خياباني مردم دارد. مردم با هر برد براي ابراز خوشحالي به خيابانها امده و اين در حوزه فوتبال مشهود تر است.
 

رييس کل سازمان خصوصي‌سازي همچنين به اشكال تراشي هاي بعد از خصوصي سازي، محدوديتها در واگذاريها و عدم اعتماد به بخش خصوصي اشاره نمود و گفت براي موفقيت و شكوفايي در ورزش بايد به بخش خصوصي اعتماد كنيم.
 

وي درباره خصوصي سازي باشگاههاي استقلال و پرسپوليس نیز گفت: بعد از برگزاري 4 دوره مزايده براي اين دو باشگاه، اهليت خريداران را زير سوال برده و هيات وزيران اعلام كردند اين دو باشگاه چون فرهنگي هستند نبايد واگذار شوند.
 

معاون وزير اقتصاد و دارايي در انتها از جامعه محققين، اساتيد و متخصصين حوزه ورزش درخواست همفكري نموده و گفت: عزيزان، ورزش ما مشكلاتي دارد براي اينكه شادي را در بخش ورزش براي مردم به ارمغان بياوريم و براي خصوصي سازي و مردمي سازي آن كه يقينا بخش خصوصي در اين زمينه فعال تر است، كمك نموده، ايده و راهكار بدهيد حتما نظرات خود را به سازمان اعلام نماييد كه ما استقبال نموده و حتما استفاده خواهيم كرد.

ارسال نظرات