این همایش با حضور والدین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بصورت تخصصی با موضوعات مختلف و محوریت فرزند پروری، مخاطرات فضای مجازی و مبارزه با اعتیادو پیشگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۱۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کیمیجان همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمیجان با حضور والدین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزارشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمیجان گفت:هدف ما ترسیم راه است تا با نوجه به مشکلات پیش روی نسل جوان، بتوانند در موقع لزوم خانواده ها از فرزندانشان صیانت کنند.

سیدابوالفضل موسوی گفت:کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری تمام اقشار جامعه است ویقینا رفتاری که در یک جامعه مورد پسند عموم مردم قرار نگیرد بدان معناست پسندیده نیست و در صورت تکرر آن به یک معضل و یا آسیب اجتماعی تبدیل می شود.

وی افزود:نقش خانواده و معلمین را در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار حساس و مهم دانست و خانواده و مدرسه به عنوان منزل اول و دوم کودکان حساس ترین مکان برای تربیت و پروش آن ها هستند و شخصیت کودکان در در این دو مکان شکل می گیرند.

وی خاطرنشان کرد:آموزش و پرورش شهرستان کمیجان در طی سال های اخیر، برنامه ها و فعالیت های گسترده ای را با هدف مصونیت بخشی و مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر  طراحی و اجرا نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات