مهندس سعیدفائض پورگفت:استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی است و خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند که باید برای تکریم و سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان مسئولان مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۲۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛مهندس سعیدفائض پور فرماندارشهرستان کمیجان در دیدار از خانواده ی شهیدعلی اکبرسلیمانی از شهدای شهرستان بابیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، تصریح کرد: امید است مسئولین نیز بیش‌ازپیش قدردان زحمات، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

وی افزود:آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا عزت برای مسئولان است اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا با هدف تقویت روحیه خدمت‌گذاری و توجه بهتر و بیشتر به امور آن‌ها انجام می‌شود زیرا شهدای گرانقدر و خانواده‌های آنان در دوران دفاع مقدس و در تقویت انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند که این موضوع باید مورد توجه واقع شود و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای پاسداشت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات