نماینده ولی‌فقیه در لرستان حاکمیت مستضعفین و بندگان شایسته خدا بر روی زمین را از جمله اهداف و آرمان حضرت ولی‌عصر(عج) خواند.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۴۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی شامگاه امشب در جشن عید بیعت با امام‌ زمان(عج) که در سالن‌ همایش‌های جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: برگزاری عید بیعت طی سالیان اخیر حرکت فرهنگی ارزشمند و قابل تحسین و تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) که بنیان‌گذار بیعت با امام زمان(عج) است در سفارشی به یاران خود فرموده هر کسی دعای عهد را چهل صبح بخواند از یاوران مهدی(ع) محسوب می‌‌شود، اگر چه در خاک خفته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیعت را یکی از مفاهیم شاخص در فرهنگ اسلامی عنوان و تصریح کرد: بیعت اعلام آمادگی برای اطاعت از امام زمان(عج) جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های این امام همام است.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی همان آرمان‌ها و اهداف امام زمان(عج) بوده، چرا که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است.

وی به تشریح برخی از آرمان‌های امام زمان(عج) در هنگام ظهور پرداخت و افزود: نخستین آرمان حضرت حاکمیت اسلام بر تمام کره زمین است، امام زمان(عج) به‌دنبال جهانی کردن اسلام و حاکم کردن یکتاپرستی بر پیکره هستی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان برپایی عدالت به تمام معنا و در تمام عرصه‌ها را دیگر آرمان حضرت حجت(عج) برشمرد و گفت: برپایی عدالت و مبارزه با ظلم و فساد آرمانی است که امام دوازدهم شیعیان آن را محقق می‌سازد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه عزت‌بخشی به اسلام و مسلمین و ذلت‌بخشی به مشرکین و کفار سومین آرمان والای امام عصر(عج) است، یادآور شد: ملت ایران در سایه انقلاب و خون شهیدان امروز دارای عزت هستند، مردم همواره وفادار به امام زمان و نائب بر حق ایشان بوده و هستند و این وفاداری را بارها با حضور باشکوه در میادین مختلف به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برپایی امنیت، عدالت و آبادانی فراگیر در سطح جهان دیگر آرمان امام زمان(عج) است، اظهار کرد: به برکت انقلاب امروز ایران با وجود همه هجمه‌های دشمنان امن‌ترین کشور در دنیا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان حاکمیت مستضعفین و بندگان شایسته خدا بر روی زمین را از جمله اهداف و آرمان حضرت ولی‌عصر(عج) خواند و افزود: در مقابل این آرمان‌ها ما نیز وظایفی داریم.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه ما در برابر امام زمان(عج) معرفت یافتن نسبت به آن امام همام است، امام را باید بشناسیم و نسبت به ایشان معرفت پیدا کنیم، چراکه نبود معرفت ضلالت و گمراهی را به همراه دارد.

وی بصیرت داشتن نسبت به امام دوازدهم را از دیگر وظایف منتظران عنوان و بیان کرد: متاسفانه امروز گرفتار افراد بی‌بصیرت هستیم، گاهی این گروه از جامعه اصل اسلام، حکومت و انقلاب اسلامی را فراموش کرده و به بیان مسائل جزئی می‌پردازند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه یاران مهدی موعود(عج) مطالبه‌گران بابصیرت هستند، گفت: تبعیت و وظیفه‌شناسی از دیگر وظایف منتظران محسوب می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: صبر، مقاومت و ایستادگی دیگر وظیفه شیعیان در قبال امام منتظر است، مقاومتی که دشمن را به ستوه درآورده و پیروزی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات