خبرهای داغ:
مدیرکل جدید آموزش و پرورش قروین اظهار کرد: در آموزش و پرورش هر چه داریم از فرهنگیان فرهیخته داریم. شخصیتهای بزرگ ما همه مدیون معلمین هستند. امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران صادقی برای مردم باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۵۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، خیراله رحمانی مدیرکل جدید آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدران سابق و جدید اموزش و پرورش که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان انجام شد بیان کرد: تمام دستاوردهای ما در طول انقلاب و هرچه داریم از شهداست.

وی گفت: در آموزش و پرورش هر چه داریم از فرهنگیان فرهیخته داریم. شخصیتهای بزرگ ما همه مدیون معلمین هستند. امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران صادقی برای مردم باشیم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش قروین اظهار کرد: در استان گامهای بزرگی برداشتیم و این مسیر روشن و شفاف ادامه خواهد یافت. اینجانب همه مناطق آموزش و پرورش را طی کرده ام و در تمام مقاطع فعالیت داشته ام.

رحمانی افزود: در آینده نزدیک در سطح استان اتاق فکری به اندازه ۱۶ هزار پرسنل فرهنگیان تشکیل خواهد شد. تقویت مدرسه محوری به عنوان کانون تربیت مدارس و جوان‌گرایی در معاونت های اداره کل و شایسته سالاری و استفاده از ظرفیتهای استان می باشد.

وی گفت: آنچه مایه افتخار نظام اسلامی است، خدمتگزاری ما در برابر مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها