پل سوم بشار یاسوج با 150 میلیمتر بارندگی به مرز تخریب نزدیک شد.عکس اسحق باقرزاده
کد خبر: ۹۰۷۸۴۶۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

کمتر از 12 ساعت بعد از بارندگی 150 میلیمتری باران در شهر یاسوج ،پل سوم بشار که عمری 15 ساله را گذراند تا فاز اول آن با یک علی برکت الله علیمردانی مدیر کل سابق راه و شهرسازی ، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار افتتاح شده بود به مرز تخریب نزدیک شد.

پل سوم بشار براساس اظهارات  مسئولان استانی از مقاومت خاص در براب سوانح طبیعی برخوردار بوده اما متاسفانه بعد از 5 ماه با بارشی پائیزه همه مسئولان را روانه بازدید از این پل کرد.

با فلش بگی به گذشته رسانه‌های استان به صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پل سوم بشار خواهیم رسید که تفریح شبانه خود را بازدید از این پل عنوان کرده بود، حال باید از علی محمد احمدی استاندار استان پرسید اگر شما تفریحتان بازدید شبانه از این پل بوده است چرا با خاک بازی‌های ایجاد شده توسط مسئولان که آن را پل سوم بشار می‌نامند برخورد نکردید تا پس از ۵ ماه شاهد این مشکل باشیم.

احمدی با افتخار گفته بود کار را آن کرد که تمام کرد و سعی می‌کنیم که در سریعترین زمان فاز دوم پل سوم بشار یاسوج نیز به اتمام برسد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار اخباری در زمینه ریزش و تخریب بخش‌هایی از پل سوم بشار از این پل بازدیدکرد و گفت: سازه اصلی پل ایمن است و ریزش خاک بغلک در ضلع جنوب غربی پل بوده است.

وی بیان کرد: بنا به دستور معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اطمینان بیشتر پل سوم بشار امشب مسدود و تردد از آن ممنوع می‌شود تا فردا کارشناسی لازم صورت گیرد.
 
 شهردار  شهر یاسوج که از نزدیک وضعیت پل سوم بشار را بررسی می کرد در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت شهرداری در ماه های گذشته هشدارهایی را نسبت به امنیت ترافیکی ، ابنیه سست  این پل داده بود و حتی در روز افتتاح این پل به دلایل ذکر شده حضور نداشتیم .
 
وی ابراز داشت :شهرداری به دلیل آنچه گفته شد پل را تحویل نگرفته است اما به دلیل دغدغه امنیت جان شهروندان تا پایان ایمن سازی مجدد پل در محل حضور داریم.
 
همچنین کیوان آشنا گفت : با نصب چراغ هشدار دهنده و حضور یک نگهبان تا صبح فردا امنیت جانی شهروندان را  برقرار و از بروز حادثه جلوگیری خواهیم کرد.
ارسال نظرات