خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام)
سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) در افتتاحیه دومین دوره عالی رسته ای با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه سپاه پاسداران است گفت: آموزش های لازم و آماده نگهداشتن این سرمایه عظیم در طول دوران خدمت یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۲۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) در افتتاحیه دومین دوره عالی رسته ای با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه سپاه پاسداران است گفت: آموزش های لازم و آماده نگهداشتن این سرمایه عظیم در طول دوران خدمت یک ضرورت است.

فرجی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با همه دسیسه ها و شرارت هایی که دشمنان تا به الان برای نابودی نظام ما داشته اند به حول و قوه الهی کاری از پیش نبرده اند و امسال جشن چهل سالگی انقلاب را با قوت بیشتری برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: امروزه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران امید مستضعفان و جبهه مقاومت در منطقه و جهان شده است و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گواه این واقعیت است.

معاون هماهنگ کننده سچاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) گفت: ما پاسدار انقلاب هستیم و باید در همه عرصه ها توانمندی و آمادگی خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها