خبرهای داغ:
بیش از 300 نفر از کارگران بسیجی استان خراسان شمالی یک شیفت کاری بدون دستمزد در کارخانه ها و صنایع مادر خراسان شمالی خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۲۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی گفت: رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار با همکاری 300 نفر از کارگران استان برگزار شد.

خاکسار گفت: کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحدهای تولیدی تحت عنوان "شیفت ایثار" خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور یافتند و در عرصه های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت و غیره فعالیت کردند.

وی تصریح کرد: مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و آمادگی برای جنگ اقتصادی که دشمن بر علیه کشور به راه انداخته‌ است از مهمترین اهداف این برنامه به شمار می‌رود که در واحدهای تولیدی و مراکز کار استان شاهد برگزاری آن بودیم.

خاکساربا بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کارگران در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور و گسترده داشته‌اند، تاکید کرد: تقدیم شهدای بسیاری از جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی از تلاش این قشر برای اعتلای کشور به شمار می‌رود.

مسئول بسیج کارگری خراسان شمالی افزود: در عرصه کنونی که صحنه جنگ اقتصادی به شمار می‌رود برای کمک به اقتصاد کشور و همراهی با انقلاب، کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمات‌رسانی کارهایی از قبیل کمک برای تعمیر و نگهداری دستگاه‌های واحدهای تولیدی و صنعتی، اضافه‌کاری بدون مزد، کمک برای جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، ایمنی و بهداشت و اقداماتی از این قبیل را انجام داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها