خبرهای داغ:
در نشست سیاسی سپاه امام سجاد(ع) قزوین مطرح شد:
کوچک خانی گفت: هرچه قدر فشار بیشترشود نتیجه عکس خواهد داد ولی متاسفانه یک عده غرب گرا در کشور یک فکر دیگری دارند و نا امیدی را در جامعه رواج می دهند که واقعا تاسف بار است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۳۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علی کوچک خانی مسوول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: وظیفه سپاه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، مساله اول و مهم امروز کشور اقتصاد است که دشمن در این زمینه تمام فشار خود را بر کشور ما وارد کرده است تا انقلاب اسلامی ایران را از پای درآورد.

هادی سیاسی خاطر نشان کرد: عمده مشکل ما در داخل همان مشکل اقتصادی است که چیزی شبیه به یک فتنه است، انقلاب اسلامی در۴۰ سالی که به وقوع پیوسته است، تنها انقلابی است که با آرمانهایی که مشخص شده و دارد، پیش روندگی زیادی دارد و آینده درخشانی پیش رو دارد.

کوچک خانی بیان کرد: مشکل کشور ایران شیوه مدیریتی غرب گرایانه برخی از مدیران روی کار آمده است که متاسفانه مدیران سخنرانی خوبی می کنند ولی در عمل هیچ گونه اقدامی ندارند.

مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین به بحث امنیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از نظرامنیتی الحمدلله نزدیک ده سال است که به ثبات امنیتی درمنطقه و جهان رسیدیم و دیگر امریکا از نظر نظامی نمی تواند ما را تهدید کند، کشور ما حوادث از این بدتر که در دهه شصت بود عبور کرده است و امروز نیز انشالله به یاری مردم و پای کار بودن مسوولین از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: طبق آیه صریح قران کریم نباید در برابر دشمن خبیث تسلیم شد که تسلیم شدن چیزی جز خاری و ذلت ندارد و عین حماقت و برخلاف عقل است. ولی اگر مقاومت و استقامت داشته باشیم به پیروزی های بزرگی دست خواهیم یافت.

کوچک خانی یادآور شد: برخی ازکارشناسان غربی و کشور امریکا براین باورندکه این تحریم ها بر ایران تاثیر چندانی که منظور سرنگونی رژیم باشد، نخواهد گذاشت و هرچه قدر فشار بیشترشود نتیجه عکس خواهد داد ولی متاسفانه یک عده غرب گرا در کشور یک فکر دیگری دارند و نا امیدی را در جامعه رواج می دهند که واقعا تاسف بار است.

این مسوول در خاتمه گفت: امریکا نماد پرچم داری باطل می باشد و کشور ما نماد پرچم حق طلبی است. فلسفه اصل انقلاب مقابله با ظلم و زور است که امروزه امریکا به کشورهای منطقه و جهان زورگویی و ستم می کند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها