خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
دکتر حسینی گفت: دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال به ستوه آوردن مردم و تحمیل اراده خود بر مردم ایران است، دشمن با هویت جمهوری اسلامی مشکل دارد اما باید بداند ملت ایران شرایط سخت تر از این را پشت سر گذاشته است .
کد خبر: ۹۰۷۸۵۴۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش سیاسی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲صاحب الامر(عج) با سخنرانی دکتر کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
در این مراسم حسینی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین بیان داشت : با برگزاری کنگره شهدا، پیام شهدا و آثار آنان به جامعه منتقل شد و به آن اهداف خود رسید و همه مسئولین استان در هر چه با شکوه تر این برنامه همکاری کردند .
وی به مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و بیان کرد:عوامل درونی کشور مثل وابستگی به نفت و حضوردولت در اقتصاد و عامل بیرونی مثل تکانه های متاثرازاقتصاد بین المللی و تحریم در اقتصاد کشورموثر است
معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) افزود : تحریم از اول انقلاب اسلامی علیه کشور از طرف استکبار جهانی شروع شد و در سال ۹۱و۹۲ شدیدترین تحریم ها را علیه کشورمان اعمال کردند و امروز هم درسال۹۷همان تحریم ها را که در بخش انرژی ، مالی و حمل و نقل بین المللی است برکشور اعمال کردند .
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد : دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال به ستوه آوردن مردم و تحمیل اراده خود بر مردم ایران است، دشمن با هویت جمهوری اسلامی مشکل دارد اما باید بداند ملت ایران شرایط سخت تر از این را پشت سر گذاشته است .
وی به دیدگاه مدیران کشور در خصوص مشکلات جامعه پرداخت و بیان کرد :برخی اعتقاد دارند مشکلی در کشور وجود ندارد ، بعضی هم می گویند باید سران قوا استعفا بدهند تا مشکلات جامعه حل شود که همان حرف جریان انحرافی است ، بعضی از مدیران نیز مثل بنی صدر می گویند باید به شیوه اشکانیان عمل کنیم ، فرصتها را بدهیم تا فرصت بازسازی داشته باشیم به عبارت دیگر زمین بدهیم و زمان بخریم ولی بعضی اعتقاد دارند با مدیریت جهادی و انقلابی همانند دوران جنگ تحمیلی باید عمل کنیم که همین دید گاه درست است .
حسینی افزود : امروز شرایط کشور حساس تر از هر دورانی است ، کشور ایران دارای ظرفیت‌های زیادی است ، با وحدت مسئولین و مردم می شود بر مشکلات قایق آمد ، با نشاط وحدت در بحث عملیات روانی دشمن تلاش کنیم و با الگوی ایرانی و اسلامی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد .
کارشناس مسائل نظامی تصریح کرد : نشانه ای افول آمریکا هر روز نمایان تر می شود وبر اساس وعده الهی مستضعفین وارثین زمین خواهند شد .
وی در پایان ، به سوالات جمع حاضر در خصوص مسائلی روز پاسخ گفت .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها