خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی روستای دریهک هندیجان از توزیع بسته های نوشت افزار در میان دانش آموزان نیازمند و غبارروبی و نظافت مسجد پنج تن آل عبا روستای دریهک شهر زهره هندیجان با همت بسیجیان گروه جهادی شهید اردشیر قنواتی به مناسبت آغاز ولایت و امامت حضرت امام مهدی (عج) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سعید عباسی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی روستای دریهک هندیجان برای خدمات رسانی شایسته به اهالی روستا و همکاری با شورا و دهیار اقدام به پاکسازی و نظافت معابر ، کوچه و خیابان های روستای دریهک نمود.

وی افزود : یکی از عمده اقدامات مفید و تاثیر گذار پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا در حضور فرمانده ناحیه سپاه و رئیس اداره بنیاد شهید هندیجان و بزرگان و معتمدین بود که با اهداء لوح تقدیر و هدیه به شایستگی در روستای دریهک از توابع شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.

وی بابیان برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای روستای دریهک گفت: طی مراسمی مزار مطهر شهدای والامقام روستای دریهک با شکوه خاصی غبارروبی و عطر افشانی شد و همچنین نشست های روشنگری و بصیری با حضور بسیجیان واهالی روستا در پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها