برگزاری چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر امریکایی از منظر مقام معظم رهبری در کردستان

چهارمین نشست تخصصی دفاع از حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری در سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۶۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام فرزی در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری که در مجتمع فجر سنندج که با حضور مهمانانی از کشور‌های عراق، سودان، سیارالئون، اندونزی، ساحل عاج و کامبوج برگزار شد، با بیان اینکه حقوق بشر و حفاظت از کرامت آدمی از دغدغه‌های امروز و دیروز جهان اسلام بوده است اظهار کرد: تبعیضات بشری، فقر و قاچاق انسان نشان دهنده آن است که وضع کنندگان بشری همواره قوانین حقوق بشر را نقض می‌کنند.

وی افزود: با گذشت بیش از نیم قرن قوانین حقوق بشری هنوز ضعیف است و ریشه‌های آن را در این مسئله باید جستجو کنیم که مدافعین حقوق بشر هرگز بنیان‌ها را بر اساس توحید و اعتقاد به معاد بنیاد ننهاده اند لذا هر روز با شعار‌هایی پر زرق و برق مواجه می‌شویم که ناپایدار است و بعد از گذشت اندک زمانی مورد نقض خود شعار دهندگان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام فرزی بیان کرد: حق آزادی و مساوات جهانی سترگ و عظیم است که دفاع از آن امروز نصیب مردم درد کشیده کردستان توسط استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کردستان مام میهن برای دفاع از حقوق بشر شده و همه ما هم آوا با مادران داغ دیده حلبچه و کودکانی که قربانی زیاده خواهی آمریکا توسط فرزند ناخلفش اسرائیل و داعش شده اند هستیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات