مهرداد عظیمی گفت: رسانه با استفاده از ظرفیت ها و توان نیروهای بسیجی و متعهد و امید آفرینی و آگاهی بخشی به مردم می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۶۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هماهنگی رسانه ای هفته بسیج با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم، جانشین فرماندهی سپاه استان و تعدادی از مسئولین سپاه و بسیج در صدا و سیما برگزارشد.

مدیر کل صدا و سیمای استان در این نشست با اشاره اینکه پس از گذشت40 سال از پیروزی انقلاب همچنان شاهد دشمنی آشکار دشمنان با جمهوری‌اسلامی هستیم، به ضرورت بکارگیری ظرفیت و توانمندی های بسیج با تلاشی مضاعف و انگیزه ای قوی برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان تأکید کرد.

وی گفت: تمام افرادی که دغدغه انقلاب‌اسلامی را دارند باید بستر لازم را برای مقابله با هجمه دشمن و کارزار جنگ نرم فراهم کنند و در این میان نقش رسانه با استفاده از ظرفیت ها و توان نیروهای بسیجی و متعهد و همچنین سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، توجه ویژه به بحث فضای مجازی با رصد کردن اتفاقات روز و امید آفرینی و آگاهی بخشی به مردم بسیار تأثیرگذار است که می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

مدیرکل صدا  و سیمای  مرکز استان چهارمحال و بختیاری با تشکر از همراهی و تعامل مجموعه سپاه و بسیج استان با صدا و سیما، به دغدغه های مشترک بین دو مجموعه اشاره و خاطر نشان کرد: باید با با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با همدلی و هم افزایی گام برداریم.

عظیمی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در این برهه حساس و به اقتضای شرایط اقتصادی و فعالیت حدود260 شبکه ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی، رسالت بسیج رسانه برای تولید و انتشار موضوعات و محتواهای مفید و کاربردی به منظور ترویج مبانی اسلامی و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی حساس تر و سنگین است و صدا و سیمای استان با تدارک ویژه برنامه های مختلف به استقبال هفته بسیج خواهد رفت.

ارسال نظرات