فرمانده سپاه تربت‌جام در گفت‌وگو با «بسیج»:

یکی از وظایف بسیج تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب است/ بسیج نگاهی وحدت آفرین دارد

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌جام با تشریح اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج این شهرستان با شعارمحوری؛ بسیج مظهرایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت گفت: یکی از عمده وظایف بسیج مستضعفین تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در برابر تصویرسازی موهوم دشمن است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۸۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بابیان نقش محوری بسیج در بازنمایی تصویر امید بخش، وحدت آفرین وخدمت رسانی افزود: ترکیب جمعیتی قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت در بسیج، مصداق بارز نگاه وحدت آفرین این مجموعه عظیم وانقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، ترویج تفکر ناب بنیان‌گذار این نظام مقدس با خودیاری مردم، بسیجیان و پشتیبانی مدیران اجرایی شهرستان است.

وی مسئولیت به ارث رسیده در این شهرستان را خون‌بهای ۶۳۰ شهید گلگون‌کفن منطقه دانست و تاکید کرد: حضور پررنگ مسئولان در محافل هفته بسیج خود نوعی ادا دین به آرمان‌های مقدس شهدا و خالق بسیج مردمی است.

ابوطالب جوان با اشاره برنامه‌های راهبردی درحال اجرا در پایگاه ها، واحد‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تصریح کرد: گشت‌های محله محور بسیج، طرح «شهید بهنام محمدی» درایجاد ارتباط موثر بین نوجوانان و جوانان جهت فعالیت در مدارس ومساجد، طرح «شهید رهنمون» برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مناطق محروم منطقه، طرح همگام با کشاورز با بروز رسانی فن آوری‌های علمی، بینش فکری کشاورزان در مراحل کاشت، داشت و برداشت و نیز راه اندازی اردو‌های جهادی پایگاه مقاومت با تشکیل صندوق قرض الحسنه برای خدمت رسانی به قشر‌های محروم جامعه از مهمترین ماموریت‌های این نهاد مقدس در راستای «طرح اعتلای بسیج» است.

فرمانده بسیج این شهرستان، اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، قرآنی، بصیرتی، هنری، ورزشی، عمرانی وخدمت رسانی از جمله؛ دیدار با امامان جمعه تشیع و تسنن، همایش شکوه مقاومت بسیجیان سلحشور در ۵ آذر، افتتاح طرح‌های اقتصادمقاومتی و سوله‌های ورزشی، یادواره شهدای محلات و دانش آموزی و آبروی کوچه و افتخار محله، آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن، مسابقات مختلف ورزشی، هنری و... را از اهم برنامه‌ها اجرایی هفته بسیج برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها