مصطفی برزگر
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان :
سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: یادواره 620 شهید بسیجی استان ایلام که در روز چهار شنبه 30 آبان ماه 97 برگزار خواهد شد، به عنوان پیش مقدمه و در راستای ایجاد آمادگی در مجموعه سپاه برای برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان می باشد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۹۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام  در سال آینده برگزار خواهد شد. و به همین منظور 18 کمیته با مشارکت همه دستگاه های استان تشکیل شده است که سپاه  استان ایلام  مسئول کمیته یادواره ها می باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در سالهای گذشته بیش از 2000 یادواره در سطح استان برگزار کردیم تجارب بسیار خوبی در این زمینه کسب نموده ایم و خیلی از اطلاعات و آثار شهدای والا مقام از جمله وصیت نامه ، دست نوشته ، عکس و ... گردآوری کرده ایم . یادواره شهدای پاسدار که هفته گذشته برگزار شد و همچنین  یادواره 620 شهید بسیجی استان ایلام که در روز چهار شنبه 30 آبان ماه 97 برگزار خواهد شد، به عنوان پیش مقدمه و در راستای ایجاد آمادگی در مجموعه سپاه برای برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان می باشد.

سرهنگ شاکرمی ، افزود: سپاه این افتخار را دارد که از یادواره های شهدای ایلی و عشایری استان که توسط مردم برگزار می شود پشتیبانی کند و تاکید مان بر این است که یادواره های شهدا توسط خود مردم برگزار شود.

 

 

ارسال نظرات