مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی بیان داشت: عوامل تولید «در مسیر باران» با ساخت این اثر، سیره امام رضا (ع) را با زبان دیگری کتابت کرده و به جهان ارائه کردند که مانند آن حدیث ارزشمند به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۹۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدعلی چمی‌گو  در نشست خبری فیلم پویانمایی «در مسیر باران» که شب گذشته در سینما هویزه مشهد برگزار شد، بیان کرد: این فیلم یکی از اولین کار‌های سینمایی تولید شده در مجموعه آستان قدس رضوی به شمار می‌رود که امیدواریم تولید آن راهگشای انجام کار‌های بزرگتری در عرصه سینما و پویانمایی شود.

وی به کتابت معروف حدیث سلسله‌الذهب در تاریخ اشاره کرد و گفت: عوامل تولید در مسیر باران با ساخت این اثر، سیره امام رضا (ع) را با زبان دیگری کتابت کرده و به جهان ارائه کردند که مانند آن حدیث ارزشمند به یادگار خواهد ماند.

چمی‌گو ضمن تشکر از مسئولان قبلی این مؤسسه افزود: این مجموعه بزرگ موقوفاتی با توجه به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی علاوه بر انجام وظیفه خود در راستای ترویج فرهنگ رضوی، توجه ویژه‌ای به تولید آثار فاخر هنری در حوزه‌های مختلف برای گروه سنی کودک و نوجوان دارد تا معارف اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) با بهره‌گیری از این زبان و بیان هنری به نسل جدید منتقل شود.

وی ادامه داد: این مجموعه در کنار حمایت‌های خود از تولید آثار هنری در تلاش است در حوزه آثار فرهنگی به ویژه فیلم و سینما نیز سرمایه‌گذار جذب کند که در این مسیر تشکیلاتی در حال شکل‌گیری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها